Hyväksyttekö: opiskelen kotona, lapsi tarhassa ja otan puolen tunnin päikkärit joka päivä?
Kommentit (15)
En ymmärrä, mitä vikaa siinä voisi olla. PArempi, että nipistän opiskeluajastani ja lepään, jotta jaksan iltapäivät ja illat lapsia hoitaa. Joku sanoo, että niin ja en maksa päivähoidosta opiskelijana mitään. Kyllä maksoin, jopa täyden hinnan (taisi vähän olla alennusta, kun vapaapäiviä oli kuukaudessa). Kun maksuun lasketaan koko perheen tulot.
Ei ole tainnut sinulle opinnot maistua kun et tiedä kotona olon ja opiskelun eroa.
Jos päikkärit pysyy puolessa tunnissa ja virkistää sua, on niistä kaikille vain hyötyä :) Jaksat opiskella ahkerammin ja olet iltaisin pirteämpi lapsesi kanssa. Meillä lapset on hoidossa joka päivä 7h, vaikka " vain" opiskelen kotona. Silti rästiin jää tekemistä, teen pari kertaa viikossa hommia myös viikonloppuisin lasten päiväunien aikana tai arki-iltaisin, kun lapset nukkuvat. Että se siitä lököilystä kotona...
Sitä paitsi jos lapsesi on jo 4-vuotias, ei hänellä juuri lyhempää hoitopäivää voisi ollakaan minusta. Meillä ainakin suositellaan, että lapset viedään hoitoon aamupalalle, niin he pääsevät aamun touhuun täysillä mukaan. Iltapäivällä on vähemmän mitään ohjattua, haenkin lapset yleensä heti välipalan jälkeen (klo 15) kotiin.
kokopäivätyön ohella, nyt pyöritän firmaa lastenhoidon ohella. Lapset neljä tuntia päivässä kerhossa.
8
Asiat voi hoitaa hyvin ja tehokkaasti tai sitten lorvien. Lasten kannalta se tehokkuus on oikein.
8
jos äiti pystyisi hyväksymään itsensä ja muut vajavaisina olentoina, ja olemaan armollinen, itselleen ja muille.
Se, mitä 8 nyt kirjoitit itsestäsi ja ap:stä, saa minut ajattelemaan, että voit olla jossain vaiheessa kohtuuton vaatimuksissasi myös lapsiasi kohtaan.
Kukaan ei kuolinvuoteella kiitä sinua tehokkuudestasi, rakkaudestasi ja hyväksyvyydestä voidaan kiittääkin.
-14 taas
PS. Itsekin olen tehnyt ihan erilaisia valintoja, mutta ei tulisi pieneen mieleenkään mainostaa niitä tällaisessa ketjussa... SE on noloa.
Nolous on subjektiivinen tunne, sinä et sitä voi päättää.
Ja kyllä äitikin voi olla päästään pätevä. Sekin on asia, joka kannattaa hyväksyä ja vaatia jopa itseltäänkin. Ainakin kehittymistä.
8
Olen pahoillani, mutta minä edelleenkin koen myötähäpeää kaltaisesi kirjoituksen puolesta. Sinusta en tiedä mitään, eikä sillä ole mitään merkitystäkään. Minusta on vain aika, hmm, erikoista päteä tällaisessa ketjussa omilla, kovin erilaisilla valinnoillaan.
-14
Sille en voi mitään.
Eikä ratkaisuni ole mitenkään erilainen. Ja tästä aiheestahan tässä puhuttiin, joten miksi ihmeessä tämä eí kuuluisi tähän ketjuun?
8
mun puolesta voit vaikka masturboida