Voi paska tuota polveani :( Joudun näköjään lopettamaan rakkaan harrastukseni tuon takia :(
Polveni tähystettiin pari vuotta sitten. Mutta leikkaus epäonnistui. Polvi on edelleenkin kipeä, välillä parempi, välillä tosi huonona. Välillä tuntuu kuin joku iskisi puukolla polveen.
Jouluna tuo oli suht hyvänä, paitsi jouluaattona tuo kipeytyi pahasti, kun kävin koiran kanssa lenkillä. Hyvä, kun sain seuraavana aamuna käveltyä kunnolla.
Viime maanantaina alkoi taas tanssi harjoitukseni ja vaikkei harjoitukset olleet mitenkään rankat, niin tuo kipeytyi. Ja välillä tuntuu, kun polvea pistää.
Mulla on yliliikkuvat nivelet ja välillä tuntuu kuin polvilumpio menisi pois paikaltaan. Polvi menee välillä lukkoon, välillä se rutisee ja paukkuu jne.
Kommentit (3)
Polvet, nilkat, sormet, ranteet ym. ym. taipuu minne päin tahansa. Ja esim. toinen olkapää saattaa mennä itsekseen pois paikaltaan. Rakastan pesistä, mutta enpä tuota voi pelata. Jos osun palloon, niin lyön pallon takakentälle asti, mutta olen toooosi huono heittämään palloa. En saa sitä lentämään edes metriä. Just noiden yliliikkuvien nivelien takia :/
Ap
ja käännät asiat omiksi asioiksi?
Et huomio muita etkä KUUNTELE vaan rupeat puhumaan isestäsi.
Tiedätkö, että se on ikävä piirre ihmisessä.
loppuu vaan se harrastus. Mulla ongelma on laaja-alaisempi. Mulla on kaikkialla yliliikkuvat nivelet ja se johtuu Ehlers-Danlosin oireyhtymästä. Rajoittaa todella paljon kaikenlaista toimintaa. Eli siis mulla on venyvät kollageenit. Todettu äskettäin.