Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka miehistä kiihottuu naisten hauiksista?

Vierailija
09.01.2008 |

Oma mies on aina sanonut että pitää siitä kun naisella on selvästi erottuva hauis, ts. mies kiihottuu selvästi kun salilla treenattu nainen esittelee kiinteitä hauiksiaan.

Miten usein miehet oikein pitävät siitä että naisella on treenattu kroppa ja etenkin treenatut hauikset.

Huom, mies ei pidä mistään ns. naisbodareista, vaan enempi ns. fitness naisten naisellisista lihaksista.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän se johtuu...?

Vierailija
22/25 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOSI MIES ei halua vierelleen itsensänäköistä kumppania, vaan NAISEN. Naisella ei saa missään tapauksessa olla isoja lihaksia - saati pyykkilautavatsaa.

Olen samaa mieltä - homppelipoikien fetissejä nämä lihaksikkaat " naiset" ....

Näin se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pätee naisten hauiksiin. Jos sopivasti pattia löytyy se on sexyä, ei mikään riuku saa olla. Timmi maha ja kiinteä pyöreä peppu ja siihen ne hauikset, niin jeps ja slurps´

Vierailija
24/25 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muija käy salilla kanssa 4 kertaa viikossa jo kuudetta vuotta, ja milloin ei sinne pääse, treenaa kotona. Ihan tavallinen toimistotyöntekijä, ei mikään kilpabodaaja, mutta sanotaanko nyt näin, että 38 cm. kivikovaa hauista ja 30 kilon käsipainot kotitreenissä ovat miehelle TURN-ON!

Vierailija
25/25 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nää lihaksissa mitään seksikästä. Naisessa tulee olla pehmeyttä ja pyöreyttä. Voi nainen olla tietyllä tapaa vahva, muttei oikein lihaksikkuus naiseen sovi. Vaikka kattoo telkkarista näitä aerobickaajia, ni ei ne oikein mun naisihannetta vastaa.

M34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi