Pisin aika, jonka olet etsinyt töitä?
Vai onko heti napannut.
Minä etsin yhdeksättä kuukautta...johan tässä olisi ehtinyt vauvankin pyöräyttää;-) Vaan nyt on katsottava uran kannalta välillä.
Kommentit (5)
Pistää vaan noi pätkäsopimukset miettimään tulevaisuuttaan. Työttömänä olen ollut valmistumisen jälkeen vain muutamia päiviä.
Reippaasti yli vuoden. Yritystä ei puuttunut, alan työntekijöitä vain paljon työttömänä ja kilpailu kova.
En oikein tiedä pitäisikö vain etsiä oman alan töitä vai ottaa jokin hanttihomma tähän väliin. Keväällä valmistun, mutta nyt on jo tosi hiljaista. Kuitenkin haluaisin ainakin kesän yli oman alan työn, jotta mieli lepäisi ja saisin työkokemusta valmistumisen jälkeiseltä ajalta...takaraivossa jyskyttää vauvakuume. Mieskään ei siitä tiedä, tai tietää, mutta ei sitä kuinka kovasti se jyskyttää! Ja ehdottomasti haluan tehdä oman alan töitä valmistumisen jälkeen ennen kuin hankkiudun taas kotiäidiksi.
Vähän tuntuu kurjalta kun ei töitä vaan saa, haastatteluissa olen kyllä ravannut! Kai minussa on jokin vika...vaikka työkokemusta löytyy, kohta ne amk-paperit takataskussa ja monenmoista oman (laajan) alan hommia on tullut jo tähän ikään tehtyä...lähes kolmekymppiä plakkarissa jo! Ikäkriisikin kaiken kukkuraksi. On tässä kuvio!
En edes vakkaria ole hakemassa, vaan kunhan nyt edes puoleksi vuodeksi. Sitten voin tehdä muitakin hommia siihen saakka jos se vauva vaikka saataisiin:-)
Ap
olin kyllä töissä koko ajan mutta siis uutta katselin. Enkä älyttömän aktiivisesti edes.
käteen jäi 1200¿/kk, ihan siis 8h/pv. nyt aivan hyvällä omallatunnolla otan liiton rahan niin kauan kun se kestää ja katselen sitten.