Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

uskaltaako deitti ilmoituksiin vastata?

Vierailija
08.01.2008 |

Onko miehet siellä pervoja, massamurhaajia, vai ihan tavallisia? Kertokaa miehet jos olette ilmoituksen laittaneet ai vastanneet, millaisia olette? Ja miksei seuran etsiminen perinteisellä tavalla onnistu. Ja naiset myös kokemuksia jos teillä on.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen varattu ja seura löytyy mukavasti näin; silloi harvoin kun sitä etsin. Ainahan voi perääntyä, kannattaa tavata aluksi julkisella paikalla.

mies 29

Vierailija
2/6 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarissa, eihän siellä voi esitellä että yksinhuoltaja tässä Raumalta, hei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan, kun heille kelpaa kuka vaan?

Vierailija
4/6 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuitenkin miettiä pitkään, ennenkuin antaa esim. puhelinnumeronsa. Olen nimittäin muutaman kerran törmännyt tyyppeihin, joista on ollut tosi vaikea päästä eroon... :(

Olen törmännyt netin kautta hyvin erilaisiin tyyppeihin. Myös moniin tosi fiksuihin, johtavassa asemassa oleviin ja erittäin hyvätuloisiin miehiin (esim. professoriin, pääomasijoittajaan, ison firman toimitusjohtajaan). Vain yhden kanssa homma eteni seurusteluun asti, mutta olenkin miesten suhteen hyvin valikoiva. :)

Mielestäni on hyvä, jos joku ilmoittaa heti hakevansa pelkkää seksiseuraa. Itse en jatka heidän kanssaan viestittelyä sen pidemmälle, mutta parempi ilmoittaa aikeensa suoraan, kun esittää vakituista parisuhdetta etsivää, vaikka mies onkin täysi pukki. Niitä nimittäin löytyy kaikista tuloluokista... Onneksi osaan " haistaa" heidät jo kaukaa. ;)

Vierailija
5/6 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa kokemusta ei ole mut tiedän et yks tuttu pari meni naimisiin just tavanneet netissä...ja toinen seurustellut puolivuotta onnellisesti sama tausta! Se on nykyään " perinteinen" tapa aloittaa seurustelu suhde....ei niinkään ravintola....

Vierailija
6/6 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kumppanin etsinnässä luottaisin perinteisiin menetelmiin. Netti on parhaimmillaan silloin kun etsitään jotain epätavallisempaa tai vain kirjoitteluseuraa.