Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mä näytän törkeeltä: lihava ja tuvonnut. valkoinen. tukka paskainen ja juurikasvu. päällä pyjamahousut ja verkkarit, takki
Kommentit (2)
Olen sairaana. Tukka pesemätön jo kolmatta päivää, ihan länässä. Olen lihava, mulla on luomia, hirveä roikkuvatsa, päällä yöpaita vielä iltapäivällä. Haisen, koska en ole käynyt pesulla enkä pessyt hampaitani. Omaan mahtavat selluliitit ja pullonpohjarillit!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen läski, ja raskaana mikä vielä lisää vaikutelmaa. Ruma kuin jyrän alle jäänyt. Tää kaksoi/kolmoisleuka inhottaa. Riipputissit, muutenkin, ja varsinkin nyt kun ovat raskauden aikana kasvaneet. Tukka on ihan puhdas kyllä, mutta suihku tekisi muuten hyvää.
Olen kuitenkin pyykännyt, tiskannut ja siivonnut, joten olen ihan tyytyväinen. Odotan miestä kotiin, jonka jälkeen ehkä kaupassakäynti, sen jälkeen mies treenaa/minä käyn koiran kanssa lenkillä, sitten mennään saunaan ja pelaillaan seurapelejä. :) Mies ehkä ottaa kaljan tai kaksi.
Ja ai niin, tehdään me tuossa jossain välissä ruokaakin. Feta-salaattia, kananrintafileitä ja riisiä, jälkiruuaksi ehkä amerikkalaistyyppisiä pannareita, jos mies haluaa.