Oli todella rankka syksy, henkisesti ja fyysisesti. Nyt olen ihan sippi. Mitä tämä on?
Tuntuu että en jaksa mitään, eikä mikään huvita. Päivät menevät miten kuten, kun oikein pinnistää. Illalla olen väsynyt ja kärttyinen, eikä uni meinaa kuitenkaan tulla, nukun huonosti. Ruoka maistuu toisina päivinä liian hyvin - siis herkkuja mätän kaksin käsin - ja toisinaan syön huonosti.
Olenko yliväsynyt, vai mikä on diagnoosi?
Kommentit (6)
jotenkin yhdistän sen tähän pimeyteen ja harmauteen. Mielikin on sään mukainen :( Mutta kai tämä kevättä kohti taas helpottaa.... Lääkkeitä en aio ottaa...
eikä mistään voi oikein tinkiä, teen jo lyhennettyä työaikaa. Tosin tuo projekti on nyt vähän tauolla, eli sekin helpottaa. Ja tosiaan syksy oli rankempi monessa mielessä, nyt on on parempi tilanne ja arki suht. rauhallinen.
Pitänee kokeilla Beroccaa, jos sais voimia :)
-ap-
tasaisempana ihmisenä. Tietysti vaikea parista lauseesta päätellä miten väsynyt olet, mutta kannattaa olla tarkkana noiden omien voimavarojen kanssa!
T. 3
Syyskuun 3. päivä päätin että nyt riittää, minä en jaksa enää. Menin lääkärille ja olin nelja kuukautta sairauslomalla. Aloitin työt viime keskiviikkona.
Joulukuun puolessa välissä minusta ei olisi vielä ollut töihin. Sitten alkoi tuntua siltä että virtaa alkaa tulla. Nyt olen kokeilemassa töissäoloa. On tuntunut ihan hyvältä!
Lapsia, minkä ikäisiä?