Tinyzonesta muutaman viikon sisällä tilanneet
Mikä päivä olet tilannut, ja joko on tilaus tullut? Kotiin vai postiin?
Itse tilasin 26.12., eikä vielä ole tilausta tullut, olen nyt ihan tuskissani kun ei olla muutamaan päivään oltu kotona, että jos onkin paketti käynyt ovella. Aiemmin jostain ketjusta luin että viikossa on paketit tullu. Tosin onhan tässä ollut joulu ja uusivuosi, paljon siis pyhiä. Ensimmäinen tilaus muilta mailta niin kai se tuo oman pienen lisä-jännityksen tähän odotteluun :).
Kommentit (6)
Voi ei, olen ollut kauhean kyyninen Tanskasta tilaamista kohtaan, ja kun rohkaistuin tilaamaan, niin heti tulee eteen ongelmia. Toivottavasti paketti nyt löytäisi perille. Mitä tilasit jos saan udella? Itse tilasin pelkästään Minymon haalarin.
mar_i:
Mitä tilasit jos saan udella? Itse tilasin pelkästään Minymon haalarin.
Hyvä, että tilasit visalla. Käsittääkseni Luottokunta korvaa ostoksesi, mutta säätöähän se tietysti lisää.
paketit tulivat tänään. Haalari, jonka tilasin erikseen, mahtui postilaatikkoon ja varmaan tuota toistakin postinkantaja kantoi mukanaan, koska oli jättänyt lapun, että isokokoinen kirje, joka ei laatikkoon mahtunut. Hain sen sitten postista, ihan paketin kokoinen kylläkin :o) Eilen nämä veloitukset näkyivät verkkopankkini kautta visalla päiväyksellä 29.12.
tuli ainakin just ennen joulua. tilasin ma ja tuli pe 22.12 tms =) haalarin tilasin, ja postimies oli jättänyt lapun että liian iso kirje, ei mahdu laatikkoon. tuli paljon nopeammin mitä odotin, juuri tuon joulun takia ajattelin että joudun odottelemaan tammikuulle saakka
Olen saanut vastauksen tunnin kuluessa kysymisestä, mikä on ehkä ollut poikkeus, mutta vastaavat nopeasti kuitenkin.
Aika oudolta siis kuulostaa, ettet ole vielä saanut tilaustasi. Millä maksoit, visalla vai ennakkolaskulla?