Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

valehteletko neuvolassa?minkälaisia asioita?miksi?

Vierailija
04.01.2008 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen oman päätökseni tehnyt, enkä jaksa asiasta alkaa riitelemään.

Vierailija
2/11 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasin, että todella vähän ja harvoin... kun todellisuudessa ennen raskautta tuli otettua useamman kerran viikossa se saunasiideri tai kalja. jotenkin sitä vaan ajatteli, että saa kunnon läksytyksen jos kertoo tuollaista!? =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alussa painoni. Oli meinaan tullut niin monta kiloa ensimmäiseen neuvolaan mennessä niin piti valehdella..

Vierailija
4/11 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi imee rintaa usein kauemmin, kuin 15 min kerallaan (mikä th:n mielestä oli max aika)

Vierailija
5/11 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut tarvetta, olen sen verran voimakas mieleltäni, etten vaivaudu moiseen. Jos th ei pidä jutuistani, niin so what?

Vierailija
6/11 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten ulos. Eipä ehdi valehtelemaan mitään ja eihän se täti edes kuulisi mitä sanoisin. Kun olen yrittänyt sanoa jotain, niin ei reagoi siihen mitenkään.

Vierailija
7/11 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä pitää valehdella?? Ketä se hyödyttää?

Ei mua ainakaan koskaan ole neuvolassa mitenkään lynkattu vaikka rehellisesti olen kertonut asioista. Päin vastoin - olen saanut paljon apua ja neuvoja. Vai onko teidän valehtelijoitten neuvolatädit jotain natsisikoja? Teillä on sitten varmaan muutenkin tapana valehdella kanssaihmisille?

Teette vaan hallaa itsellenne ja lapsellenne kun puhutte shittiä siellä.

Vierailija
8/11 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tunnustan että olen pikkaisen kaunistellut asioita tai jättänyt jotain vähemmän tärkeää mainitsematta....

Vierailija
9/11 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun terkka on kysynyt miten jaksan, olen sanonut, että hyvin.

Vierailija
10/11 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan voi sitten terkkaa syyttää jos asioita ei ole tehty oikeaan aikaan/oikealla tavalla tai lapselle parhaaksi. koska lapsen parastahan nlassa yleensä halutaan... toisaalta ymmärrän jos jotain totuutta kierretään kun ei mene kemiat yksiin terkan kanssa tai perheen kasvatusmallit poikkeavat tavanomaisesta. ammattitaitoinen th kyllä antaa perheelle liikkumavaraa ja valinnanvapautta ilman syyllistämistä. nlan ohjeethan ovat vain yleispäteviä. rehellisyys kunniaan! t. terkka itsekin

Vierailija
11/11 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muusta vastaavasta vähäpätöisestä. Tiedän etukäteen, mitä ne noihin sanovat. En myöskään enää kerro, että meillä ei käytetä kotona rasvatonta, vaan kevytmaitoa. (syömme karpisti) En tietenkään valehtele esim. lapsen kehitykseen tai terveyteen liittyvissä asioissa.