Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en uskalla mennä hammaslääkäriin kun mulla on suu täynnä reikiä!

Vierailija
04.01.2008 |

Pelkään että se sattuu, että siellä saarnataan, että pyörryn ja oksennan kun jännittää niin... kävin viimeksi 4 vuotta sitten :(

ja tiedän, että suussani on monta reikää!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siellä käynyt kahdella eri hlääkärillä, ja molemmat oli ihan huippuja. Eivät saarnanneet vaikka mullakin oli tovi vierähtänyt edellisestä kerrasta. Ja ihan paras oli se, että ei sattunu yhtään. Suosittelen lämpimästi!

Vierailija
2/5 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaisimmalta ja ärtsyimmältä lääkäriltä ja lääkäri saa tiedon pelostasi. Silloin sinne on paljon, paljon helpompi mennä! Minulla on ollut sama tilanne, hävetti ja kauhistutti, mutta sitten sain niin ystävällistä kohtelua, että hammaslääkäripelkoni oikeasti väheni olemattomiin. Soita nyt heti, sitten olet ottanut jo ensimmäisen askeleen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kammoinen. Hammaslääkärit suhtautuvat ihan asiallisesti, eivät naura pihalle. Tiedät, että sun täytyy sinne mennä jokatapauksessa joten varaa se aika niin olet askelen lähempänä.

Vierailija
4/5 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita nyt ja varaa aika. Sano jo varatessa, että pelkäät, niin lekuri osaa suhtautua. Oikeesti, pelkopotskuja on paljon nykyään. Jos mahdollista, käy yksityisellä sellaisella, joka on erikoistunut pelkopotilaisiin.

Kaikki reikäsi eivät ole pahoja, jotkut ovat. Joihinkin sattuu, mutta puudutteet on sitä varten. Sitä paitsi, samalla käynnillä ehkä pystytään paikkaamaan useita reikiä.

Lääkärit ei mielestäni saarnaa aikuisille, toista oli joskus koululaisena käydessä.

Tsemppiä! Hoida ne hampaasi, NYT.

Vierailija
5/5 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammaslääkärini kanssa, että hän kutsuu minut tarkastukseen sovituin väliajoin. Näin käyntivälit ja hampaiden kunto eivät pääse venymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän