mitä mieltä nimestä?
elikkäs ollaan kovasti mietitty tytölle nimeä ja tällä hetkellä ehotuksina olis Aada Evelina tai Lotta Evelina kumpi parempi? esikoinen on Sofia.
Kommentit (15)
Lotta.
(Aada Evelina - Parempi muoto olisi Aada Eveliina. Tai sitten Ada Evelina.
Lotta Evelina - Ihan ok näinkin, mutta mahdollisesti selkeämpi muodossa Lotta Eveliina.)
Mutta samaa mieltä edellisen kanssa että Aada Eveliina parempi kuin Aada Evelina.
Jos Adan kirjoittaa kahdella a:lla Aada, niin Eveliinakin voisi olla sitten kahdella i:lla. :-)
Lottakin on kiva nimi, mutta Sofian kanssa Aada on enemmän samantyylinen.
ja toiseksi nimeksi Eveliina kahdella ii:llä
Tykkään enmmän Lotta nimestä, Aadoja tuntuu olevan jo joka nurkalla. Toisaalta Sofian kanssa rimmaa paremmin Aada, mutta toisaalta ei Sofia ja Lottakaan keskenään riitele.
Eli
Lotta Evelina
Aada Evelina noista ehdotetuista, mutta vähän häiritsee, kun toisessa nimessä on tuplavokaali ja toisessa ei (siis silloin kun ne voi molemmilla tavoilla kirjoittaa). Eli paremmin sopisi Aada Eveliina tai Ada Evelina, joista pidän enemmän ensimmäisestä.
Ei Lottakaan huono ole, mutta mua on se alkanut jostain syystä ärsyttämään.
kiitos komenteista,rupesin ittekin nyt miettii et se evelina vois tosiaan olla parempi kahdella iillä, ite mietin myös Aava nimeä,mut mies ei oikeen lämmenny,mitä mieltä ootte?
Aava on ihana nimi, mielestäni parempi kuin Aada. :)
ava olivia=) sopii hyvin mun mielestä sofian kanssa
aava on kaikkein kivoin noista kolemsta. :) Tykkään kovasti. Eikä Aava ja Sofia olisi yhtään hullumpi sisarusto.
Kannatan edelleen Aadaa vaikka myös Aava on kiva. Ava-muoto on nätimpi kirjoitettuna, mutta en itse ainakaan haluasisi nimeä lausua Avana. Mutta Aada on tosi nätti nimi :)
Mutta mielipiteeni on varmasti vähän puolueellinen..
t: Aada Eveliinan äiti