Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vinkkejä naisilta ja miehiltäkin

Vierailija
03.01.2008 |

Niin siis seksittömyys on tämänkin viestin taustalla. Päätimme yhteistuumin tuossa vuoden vaihteen tienoilla panostaa tänä vuonna parisuhteeseemme. Seksiä on ollut melko vähän viime vuosia ja sekin aika kaavamaista. Poikkeuksena se kun lapsia pantiin alulle, jolloin vaimoni oli ihan aktiivinen.

Minä olen ollut avuksi kotitöissä kuten nyky isillä kai on tapana, jottei vaimoni joutuisi yksin raatamaan taloudessamme. Hoitanut muksuja (3v ja vajaa 2kk), laittanut ruokaa, siivonnut ja tiskannut. Enkä edes ole pahalta haiseva kaljamaha, vaan hoidan kuntoanikin. Lisäksi rakastan kaikkea vaimossani.

Seksi meillä lähes aina menee kaavan mukaan, jossa minä ensin kielineni tyydytän naiseni, jonka jälkeen saan hänen ihanaa pilluaan. Itse olisin hiukan kokeilunhaluisempi, mutta ehdotukseni esim anaalisexistä tyrmättiin jo suhteen alkutaipaleella, joten sitä en ole enää edes ehdotellut. Dildon hänelle ostin, mutta sitä on käytetty vain klitorisen hyväilyyn, sillä sisälleen hän ei sitä halua. Lisäksi hänellä on hiukan roikkuvista rinnoista(joita kuitenkin rakastan ja olen hänelle sen myös sanonut) johtuvaa vajausta itsetunnossa.

Kertokaa vinkkejä seksiin, miten saisin hänet jälleen syttymään haluamaan minua viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin suoraan minun elämästäni paitsi meillä ensimmäinen lapsi on vasta tulossa.

Ongelman ydin tuntuu olevan juuri tuo huono itsetunto ja täysin aiheeton häpeä. Siitä ei selvästikään ihan peruskonsteilla päästä eroon.

Vai mitä ap, että teilläkin harrastetaan seksiä aina pimeässä ja peiton alla?

Vierailija
2/13 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä sentään pimeässä tarvitse touhuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksielämä tökkii. Muija on ollut aina sellainen " hyvä jätkä" ja paljon miespuolisia kavereita.

Suhteemme alussa mulla oli jostain syystä vaikeuksia saada himoja aikasiksi muijaani ( muuten elämä on kyllä ihan mallillaan)kohtaan. Sängyssä todettiin vieressä, että tässä olisi naista tarjolla, mutta hän ei tehnyt mitään elettä paineen nostamiseksi haarovälissäni.

Suuseksi oli hänelle vastenmielistä, mutta on nykyään oppinut jo pitämään siitä.

Peräjuttuja kokeilimme ja niistä kehkeytyi ongelma mieltyessäni touhuun.

Seksileluista pitäisin, mutta hän ei ota syttyäkseen.

Muutenkin hän on tuulellakäypä seksiasioiden suhteen. Milloin on mikäkin ongelmana.

Onko miten yleistä muilla pareilla, että erilaiset seksuaaliset mielihalut ovat häiritsemässä suhdettanne?

Kyllä, minussakin on varmasti vikaa. En haluaisi olla vaan eukkoani syyttelemässä, mutta tie orgasmiin taitaa olla monitahoinen ja risteyksinen.

Vierailija
4/13 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miten yleistä muilla pareilla, että erilaiset seksuaaliset mielihalut ovat häiritsemässä suhdettanne?

Kyllä häiritsee ja aika pahasti. Vaikka muuten on kaikki hyvin, arki rullaa, on haaveita (yhteisiäkin) ja hauskaakin yhdessä ainakin joskus, mutta kun seksin suhteen ollaan niin eri aallonpituuksilla kuin vain voi olla niin väistämättäkin tavallaan katkeroituu vuosien saatossa ja se vaikuttaa yleiseen tyytyväisyyteen.

Meillä mies haluaisi pari kertaa kuussa, minä vaikka joka päivä. Nyt ollaan kaikkien pitkien pohdintojen, riitojen ja keskustelujen jälkeen päästy siihen että kerta viikossa, mutta kaava on aina sama, ei puhettakaan suuseksistä tai mistään uudesta ja erilaisesta.

Viimeaikoina olen huomannut että vähäiset seksuaaliset virikkeet aiheuttavat mulle tietynlaista haluttomuutta myös, jotenkin ei jaksa syttyä kun tietää aina tarkalleen mitä tuleman pitää. Orgasmin saan kyllä helposti tai pari-kolme-neljäkin sen pikaisen vartin aikana jonka mieheni jaksaa mutta korvien väli ei tyydyty sillä :(

Tilanne on melko sietämätön.

Vierailija
5/13 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meininki joka puolella, meilläkin.

Ei ole isompia ongelmia, mutta halut ovat erilaiset. Mulle kerta viikossa on ehdoton minimi ja tuntuu että se on ehdoton maksimi vaimolle. Kaavojen mukaan mennään, ja aloitteet aina minulta. Olisi upeaa, jos vaimo edes joskus hyökkäisi päälle!

Muutaman kerran vuodessa saan suikin loppuun asti (muuten toki useamminkin).

Puute on johtanut siihen, että seksi pyörii mielessä koko ajan!

Vierailija
6/13 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis nainen ja meidän avioliitossa se osapuoli, jolle riittäisi 1xvko tutulla tyylillä. Mies haluaisi useammin ja kaipaisi intohimoa suhteeseen enemmän.

Kausittain saan etsittyä itsestäni sen " seksipeto" puolen ja silloin mennään lujaa. Olen itse huomannut, että kun heitän estot romukoppaan ja heittäydyn hommaan täysillä mukaan, siitä saa itsekin paljon enemmän. Se vain vaatii itseltä paljon. Enkä silti myönnä olevani estoineni pahimmasta päästä.

Vierailija
7/13 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna luen tätä ketjua suurella mielenkiinnolla. Enkä tarkoita v*ttuilla, vaan oikeasti kiinnostaa!

En voisi kuvitella jatkavani suhteessa, jossa seksuaalinen tasapaino ei ole kohdallaan. Olen melko seksuaalinen nainen, enkä esim. voinut jatkaa seurustelua miehen kanssa, jolle kerran viikossa lähetyssaarnaajassa (ja mieluiten peiton alla!) riitti. Yritin 4 kk ajan, mutta ei mikään muuttunut eikä mies halunnut useammin vaikka mitä tein.

Siksi mietityttää, kun tässäkin ketjussa on useampia, joilla ihan sama ongelma, että muuttuvatko ihmiset seksuaaliselta käytökseltään iän tai jonkun muun myötä? Vai ovatko kaikki ylläolevat seksielämässään onnettomassa suhteesa olevat valinneet kumppanin, jonka kanssa ei alun perinkään ole ollut seksitarvetasapaino aivan kohdallaan? Alussa kai jokaisessa suhteessa pannaan kuin puput, mutta kuinka pian kumppaninne seksihalut ovat muuttuneet/vähentyneet/jääneet pois kokonaan?

Mietin vaan, että onko strategiani oikea? Mielestäni suhteessa pitää olla kipinää ja kemiaa alusta alkaen, jos ei sitä ole niin ei ole järkeä jatkaa suhdettakaan. Toki pitkässä suhteessa on erilaisia kausia, mutta nyt esim tässä ylläolevissa vastauksissa olevat ovat selvästi jo pitkään olleet tyytymättömiä seksin tilaan suhteessaan. Olen itse alkanut ajatella seksin merkityksestä eri tavalla erityisesti 30 vuoden jälkeen, kun huomasin oman seksuaalisuuteni muuttuneen entistä aktiivisemmaksi. Välillä pelottaa, että teen väärin kun haen erityisen seksuaalista miestä kumppanikseni; jospa en huolikaan jotakuta, joka muuten olis mulle just se oikea?

Perimmäinen kysymykseni lieneekin: Pitääkö seksin tarpeestaan joustaa ja jos pitää, mihin asti?

N30++

Vierailija
8/13 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kipinä sammuu, niin kumppani vaihtoon vaan. Ainapitää olla yhtä jännittävää ja hurmoksellista vaikka tuntee toisen läpikotaisin etu ja takaperin. Häiritsevät rahahuolet ja lastenkasvatusmurheetkin jäävät, kun heivaan perheensä.

Nykyaikaista ja tehokasta.

Vierailija
9/13 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni oli erittäin tärkeää sinkkuna, että kumppanini seksuaaliset mieltymykset ja kokeilunhalu ovat kanssani samankaltaiset. Löysinkin itselleni loistavan rakastajan ja huomaavaisen miehen, joka on säilyttänyt ominaisuutensa kymmenen vuotta kestäneen suhteemme ajan.

Nyt yhtä rakennettua omakotitaloa, tiukkaa työelämää ja kahta lasta myöhemmin olemme molemmat tyytymättömiä seksielämäämme.

Haluaisimme molemmat useammin, sillä seksi on edelleenkin hauskaa ja yllätyksellistä. Nykyään rakastelemme kuitenkin pääsääntöisesti ehkä pari kertaa viikossa. Pahimpana vuonna (sairastelua, lasten vakavat sairaudet yms) laskimme että kertoja tuli ehkä 20-30 koko vuonna.

Siinä vaiheessa kun illalla on saanut lapset illalla nukkumaan, hoitanut pakolliset pyykki- ja tiskivuoret ja laittanut lasten seuraavan päivän tavarat valmiiksi, on usein niin väsynyt, että ei yksinkertaisesti jaksa.

Meillä asiat on siinä mielessä hyvin, että ihanien ystävien ja sukulaisten avulla voimme tehdä kahdestaan viikonloppumatkoja sekä viedä lapsia muille hoitoon. Tätä ei kuitenkaan voi tehdä joka ilta tai edes joka viikko.

Itse olen varsin äänekäs, joten rakastelemme/naimme mieheni kanssa usein talon toisessa päädyssä, jotta lapset eivät heräisi huutooni. Valitettavan usein kuitenkin jompi kumpi herää ja tallustelee katsomaan, mistä ääni tuli.

Aamuseksikin maistuisi, mutta aika ajoittain sänkyymme kömpii aamuyön painajaisten saattelemana ihana pikkuriiviö.

Voit kuvitella kuinka surkea tilanne olisi, jos mieltymyksemme olisivat täysin eri maailmoista.

Vierailija
10/13 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilemaan peppuseksiä, voi muutaman vuoden päästä hyvinkin olla halukas siihen.

Vierailija
11/13 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: // kasikirja. fi/

Vierailija
12/13 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet helposti tyytyvät suhteen ongelmiin (seksin vähäisyyteenkin), kun nainen on vain kaunis ja antaa panna edes silloin tällöin. Eivät kovin monet funtsi, että se seksin määrän muuttuminen voisi olla esimerkiksi vihje siitä, ettei kaikki ole oikein kunnossa. Lisäksi kun vallalla oleva odotus ja ajatus on sellainen, etteihän ne naiset nyt muutenkaan halua, tää nyt vaan on tätä. Eihän ne muutkaan naiset halua, paitsi nyt ehkä huorat ja muuten huonot.

Toisaalta taas naistenkin pitäisi ottaa enemmän vastuuta suhteesta ja lopettaa sellainen suhde, jossa ei pysty näkemään seksiä harrastavansa. Monet vain riippuvat suhteessa sen takia (menevät naimisiin asti ja saavat lapsia) vain siksi, että ajattelevat olevansa kunniallisia tehdessään näin. Eivätkä kaikki naiset edes halua tehdä töitä sen eteen, että olisivat seksistä kiinnostuneita (/nauttisivat siitä), koska " se ei ole hyvän naisen mittari" . Tärkeämpää on se, miten usein pestään lattioita/tampataan mattoja, käytetään kestoja vai kertiksiä.

Vierailija
13/13 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka meitä samasta asiasta kärsiviä naisia löytyy lähes yhtä paljon!

Meillä seksiä on ehkä kerran puolessa vuodessa ja aina saman kaavan mukaan minä ehdotan mies herää seuraavana päivänä asian tiimoilta. Viimeisen viikon aikana asiasta on keskusteltu aika lailla meidän suhteessa. Minä " muutin" asumaan toiseen huoneeseen ja sanoin, että takaisin en tule jos sängyssä ei tehdä muuta kuin nukuta. Samalla kysyin kuinka kauan tätä kulissiliittoa aiotaan jatkaa? Mies huuli pyöreänä toteaa, ettei mitään ongelmaa ole....

No asia päätyi sitten siihen, epätoivoiseen yritykseen. Sanoin, että voit toteuttaa fantasiasi ja tehdä mitä ikinä haluatkin....MIEHELLÄ EI EDES SEISONUT sen jälkeen. Tulipa tosi haluttava olo, se sessio loppui siihen. Seuraavana aamuna yritettiin sitten parantaa tilannetta perinteisesti, minä ratsastan ja mies tuli 2 minuutissa. Juu otin kellosta ajan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän