Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Uuden vuoden lupauksenne???

Vierailija
02.01.2008 |

Minä:

Lopetin päivittäisin tupakanpolton. En ole ennenkään polttanut, joten miksi jatkaa semmoista..

Aloitan kuntoilemaan 4-6 kertaa viikossa. Olen sporttinen tyyppi, mutta kuntoilut jääneet vaativan opiskelun jalkoihin... Tahton tosi trimmiin ja hyvään kuntoon pian:) Nyt vain lenkkiä, kuntofillaria, punttia, jumppaa ja terveellistä ruokaa!

Huolehdin itsestäni: pukeudun kivasti siisteihin vaatteisiin, käyn 4-5 vkon välein kampaajalla, solariumissa joskus, pidän rakennekynnet kunnossa ja yritän näyttää muutenkin hyvältä.

Pidän yhteyttä ystäviini: soittelen heille oma-aloitteisesti ja olen iloinen. En suutu niin helposti. Yritän tutustua uusiin ihmisiin ja saada uusia kavereita.

Tahtoisin muuttaa elämääni radikaalisti: tahtoisin olla timmimpi, tahtoisin olla onnellinen ja niin että minulla olisi enemmän tosiystäviä. Tahtoisin saada opinnot hyvään malliin ja päästä kesäksi hyviin töihin.

Parisuhteessa olen avoliitossa ja mietin erotako vai panostaako tähän kaikkeni.. Lisäksi mietin kehtaanko mennä YTHS:n kautta psykologille purkamaan mieltäni näistä asioista. Olisin tyytyväinen jos kehtaisin mennä. Toivoisin että tänä vuonna saisin elämäni tasapainoon ja voisin elää täysipainoista elämää.

Kiitos jos jaksoit lukea!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näitä aion yrittää:

Painosta pois 3-5 kg. En enää katsele miehen lusmuilua: jos ei saa hankittua firmaansa töitä, minä lähden. Joka ikinen vuosi olen ajatellut että jos ei siihen ja siihen mennessä tapahdu, niin... Nyt en vaan enää jaksa. Lisäksi yritän olla itselleni armollisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi