Hyväksyisitkö jos miehesi ottaisi sylitanssin stripparilta ?
Kommentit (14)
Kyllähän sen tietää mitä siellä miesten housuissa tapahtuu .. ja kiusaus edetä pidemmälle voi olla joillekin vastustamaton .
Mä teen sen kuitenkin tuhat kertaa paremmin, niin tuskin se siitä mtn kiksejä saa ;)
Mitä pahaa sylitanssin ottamisessa muka on? t. 2
Vai haluatko vaan korostaa 2 että mä se olen avarakatseinen akka?
sovi miehelle joka on sitoutunut yhteen naiseen.
koska se on niin uskomattoman lapsellista. olen mielihyvin tiukkapipo mutta onneksi miehenikin on ja ONNEKSI se tiukkapipoisuus ei rajoita meidän välistämme seksiä ;).
Ja jos olisi isommalla miesporukalla jossain illanvietossa eikä yksin, niin jotensakin menettelisi.
Tosin tuskin olisin kiinnostunut miehestä, jota moinen kiinnostaisi. Oma mieheni vaivaantuisi ihan älyttömästi.
Mitä ihmettä joku sylitanssi kenellekään antaa?
Mieheni kertoi pari viikkoa polttareidensa jälkeen, että jätkät olivat maksaneet hänelle sylitanssin. Hetken se kirpaisi mutta kun mies osoitti että ei halua ketään muuta niin kuin minua niin rauhoituin. Ja luotan mieheeni. Sitten olisin suuttunut jos mies olisi kertonut aikeistaan ennen tai että olisi itse halunnut ja maksanut sen. Mutta polttareissa ymmärrän asian.
mitäpä sitä ei nainen tekisi pitääkseen miehensä kotona!
Mutta onneksi minun ei tarvitse vaivautua pohtimaan tuollaisia, koska mieheni on sen verran tasokas.
tai nähdä kyseistä tapahtumaa.....toista ei voi omistaa, mutta olen toisinaan mustasukkainen tapaus, mieheni on lisäksi syötävän komea.