Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko täällä ketään kuka olisi ihastunut joskus naiseen..? Millaisessa tilanteessa, ja miten kävi?
Kommentit (3)
Mun todella hyvä ystävä (pomoni!!) on nainen, ja aivan mahtava sellainen. No, ei siinä mitään ole oikeen käynyt eikä käykään. Hän on myös muhun ihastunut, me puhutaan vaikka mitä ja meidän miehet tietää siitä. Kuitenkaan ei käytännössä aiota mitään tehdä, kunhan pussataan joskus :)
Itse asiassa nautitaan molemmat tilateensta, ei niin vakavaa, vähän piristävää vaan. Ollaan sovittu ettei mitään tehdä, mikä loukkaisi jotakin osapuolta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hmm, jos lasken, viisi kertaa. Mutta tää on eka kerta, että ollaan avoimesti toisen osapuolen kanssa puhuttu jutusta.
Alue: Aihe vapaa
aloin tuntemaan ihan suunnatonta vetoa erästä samassa seurueessa olevaa tyttöä kohtaan. Se oli tosi hullua... Onneksi en sentään alkanut ehdottelemaan tytölle mitään, se olis ollut huippunoloa, sillä tyttö oli varmaan 18vee ja itse kuitenkin 25v ja kahden lapsen äiti... Lesboilu olisi ollut vähän sopimatonta mun moraalilleni. ;)
Olen myös pari muuta kertaa tuntenut fyysistä vetoa naiseen, mutta niinkään ihastumisesta ei ole ollut kyse.
Kai meissä kaikissa asuu pieni bi.