Lue keskustelun säännöt.
miltä maistuvat nuo nutrilet ateriankorvikkeet?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Pirtelöistä suklaa ja mansikka parhaat, pikkasen tulee sellanen pahvinen takapotku, mutta sitä metsämarjaa ei juo erkkikään. Patukoista parhaat on brownie (tämä menee ihan oikeasta suklaapatukasta!!) ja karamellitoffee, muista en tykkää.