Todella outo tulos r-testissä, onko kellään ollut vastaavaa...
Elikkäs tein marketin raskaustestin ja testiajan sisällä tuli normaalisti kontrolliviiva, mutta toinen vaaleanpunainen viiva tuli sitten kontrolliviivan jälkeen!! Eli siis normaalistihän testiin tulee ensin se tulosviiva (jos siis on raskaana) ja sen jälkeen kontrolliviiva, muttä tähän siis tuli kaksi viivaa testitikun YLÄOSAAN, joista se ensimmäinen on se kontrolliviiva (on niin älyttömän tummanpunainen) ja tämä toinen haaleampi, mutta täysin selvästi näkyvä viiva on siis sen kontrolliviivan jälkeen!
Tätä on vaikea selittää, mutta toivottavasti tästä minun selityksestä saa selvän, mitä tarkoitan! Olen ihan ymmällä :o
Taitaa olla testi viallinen, tämä on taas sitä minun tuuria....Mutta löytyisikö ketään jolla olisi ollut vastaavaa ja miten kävi tuloksen suhteen?! Kiitos jo etukäteen jos joku vastaisi!
Kommentit (2)
Hei Ull-maij!
Kiitos kun vastasit =)
Mulla ei valitettavasti ole toista testiä, mutta pitää käydä ostamassa jokin muu testi huomenna. Mutta ihmettelin tosiaankin, että ne viivat ovat niin päin ja niin ylhäällä, kun normaalisti ovat olleet keskellä testiä aiemmin kun olen joskus testannut plussaa..
Mule on kerran käynyt niin että testiviiva oli niin tumma että kontrolliin ei riittänyt enään paljoa väriä, eli se oli tosi haalea.
Jos sulla on niin paljon jo hormoonia veressä että näytti tosi vahvan viivan :)
Eikös siinä ole kaksi testiä? Tee se toinenkin niin saat varmuuden.