Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juntit ne vaan matkustaa Thaimaaseen ja erityisesti Pukettiin

Vierailija
29.12.2007 |

Siellä on sitten kiva lomailla tutussa seurassa kun naapuritkin on samassa hotellissa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että tuo lomailu on niin kallista, olisin mielelläi ensi talven Thaimaassa, kuten joskus ennen lapsia..

t. juntti

Vierailija
2/16 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta sivistyksessä on toivomisen varaa. Riekkuvat joka puolella nolaamassa itsensä.

Vuosi sitten olivat vuodenvaihteessa pari viikkoa " Taimaasa Puketisa" . Näyttivät muutama viikko sitten mieheni veljen perheen luona varsinaisia kotivideoita kyseiseltä reissulta. Nauratti moneen otteeseen NIIN paljon. Video alkoi siitä, kun ukko tepsutteli ja hiihteli jossain helevatan kiinatossuissa Hki-Vantaalla. Mieheni veljen vaimon äiti on kauhea komentoora ja komottaa ihan koko ajan joka asiasta. Nainen oli kuvannut melkein koko videon itse ja se jatkuva mäkätys kuului koko ajan, viis siitä oltiinko uima-altaalla vai temppelissä. Välillä oli ukkokin kuvannut rantatuolissa losoavaa eukkoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Phuketissakin jo kahdesti:)

Vierailija
4/16 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuin ei muita paikkoja sitten maailmassa olisi, joissa voisi reissata... :) Mua ainakaan henkilökohtaisesti Thaimaa ei vaan kiinnosta pätkän vertaa, ei mikään siinä (no, ilmasto vähän tietty, mutta samaa aurinkoa ja paratiisirantoja löytää muualtakin). Kerran vähän olosuhteiden pakosta olen Thaimaassa käynyt, ja mua suorastaan ärsyttää se mielistely, tekisi mieli ravistaa niitä ihmisiä, että sanokaa nyt hyvät ihmiset oikea mielipiteenne älkääkä vaan hymistellkö ja hymyilkö!! En pidä myöskään noin kokonaisuutenaan siitä kulttuurista enkä edes siitä ruoasta - eli miksi sinne menisin? Ja tosiaan, kun se alkaa olla pahempi turistirysä kuin joku kanaria (varsinkin just joku Phuket), niin ei kiitos! Mutta, mielipiteitä on monia, ja ei se minua häiritse vaikka ihmiset siellä ravaa, ihmettelen kyllä vähän, mutta onneksi maailmasta löytyy ihania ja mielenkiintoisia paikkoja jokaiseen makuun. Niinhän se on ihan kokonaisuutenaan matkailussa, joku rakastaa New Yorkia ja joku toinen inhoaa sitä, jostain Venetsiasta puhumattakaan. Onneksi on mistä valita :).

Vierailija
5/16 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muka Thaimaan matka sulkisi muita kohteita pois? Ei se nyt niin kallista ole, meidän 4-henk. perheen 2 viikkoa Thaikuissa maksaa 5400 e.

Vierailija
6/16 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut no money, ei voi ku haaveilla. Toivottavasti pääsisi edes hiihtolomalla Savoon. Mut samalla rahalla lähtisin kyl Brasseihin tai Dom. tasavaltaan..

Vierailija
7/16 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on HUUMORIA! Ei hjuumoria.

Vierailija
8/16 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ostatte moiset matkat, mahtaa olla melkoinen luksushotelli? 4-henkinen perhe lomailee talvella Thaimaassa alle 3000 ¿/2 vk

Vierailija:

Miksi muka Thaimaan matka sulkisi muita kohteita pois? Ei se nyt niin kallista ole, meidän 4-henk. perheen 2 viikkoa Thaikuissa maksaa 5400 e.

Vierailija
9/16 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olis vaan varaa niin heti lähtisin juntteilemaan aurinkoon.

Vierailija
10/16 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuossa kahvipöydässä selailin matkaesitteitä ja haaveilin ensitalven lomasta. Mutta haaveeksi taitaa jäädä kun mies siirtyy koulunpenkille :o(

Vierailija
11/16 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hih. en menis ikuna.

Vierailija
12/16 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nehän on juuri ne juntit jotka matkustavat Pukettiin kahdella T:llä ja Thaimaaseen!

ap

Vierailija
13/16 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaukomaille muualle kyllä, mutta Thaimaa.... No thanks. Ei vaan kiinnosta.

Vierailija
14/16 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin sinne milloin vain. Kaksi kertaa olen jo käynyt. Aurinkoa, ihania autioitakin hiekkarantoja riittää jokaiselle... Ihanaa ruokaa ja edullinen hintataso. Enkä ole juntti. Firmassamme koko johtoporras matkustaa joka vuosi Thaimaahan ja rakastavat sitä, enkä laske heitäkään junteiksi. Siellä löytyy erittäin tasokkaita paikkoja. Thaimaa ei ole vain yksi kohde.

Ihmiset siellä on parasta, ystävällinen palvelu ja toisten huomioonottaminen. Sen huomaa eläimissäkin, kaduilla ei ole nälkäisiä kulkukoiria vaan hyvinsyötettyjä ja kiiltäväturkkisia... Kaikista elävistä pidetään hyvää huolta. Sen huomasi tsunamin aikoihinkin.

Vierailija
15/16 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

komppaan kymppiä. Thaimaassa olen käynyt ja kyllä se ihmisten hymyileminen sen kurjuuden keskellä on aika selvästi opittua ja kulttuuria. Sinänsä ihan jees, mutta olisi kiva tietää, mitä noiden hymyilijöiden päässä oikeasti liikkuu.

Ja ahdisti se peittelemätön (lapsi)prostituutio. Vaikka oiekasti varmaan olivat juuri ja juuri täysi-ikäisiä, kai ne ala-ikäiset hoitaa homman jotenkin enemmän piilossa. Vanhat ukot ja nuoret simpsakat tytöt/pojat... ei kiva :(

Kanariansaarissa ei mitään vikaa, jos ei Thaimaata kummempaa kaipaa! Lyhyempi lentomatka ja hyvät kelit, turismiin tottuneina osaavat palvella ja homma toimii. Riippuu mitä kukin lomaltaan haluaa...

Minä arvostan kohtuullisia lentomatkoja, osaavaa palvelua ja reppumatkailuhenkinen " mitä-kauemmas-ja karumpaa-sitä-parempi" mentaliteetti on audattu ajat sitten mukavuudenhalun tieltä :)

Vierailija
16/16 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaahan, 2 vko, ensi jouluksi. :))

Ottaako päähän ap??