Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemusta mieliala lääkkeiden vaikutuksesta orgasmin saantiin?

Vierailija
29.12.2007 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin syön Cipramilia. Saan kyllä orgasmin, mutta sen saaminen vaatii pidempää klitoriksen hyväilyä kuin ilman lääkettä. Meillä käytetään klitoriskiihdytintä, joten tää ei sinänsä ole suuri ongelma. Tulisin hulluksi ilman seksiä, joten onneksi on tekniikka kunnossa. =) Hyvä seksi auttaa nukkumaankin paremmin. Masiksessa tahtoo olla muutenkin uniongelmia.

Muita huonoja sivuvaikutuksia tuolla lääkkeellä ei ole minulle ollutkaan. Ainoastaan aloittamiseen liittynyt pahoinvointi, mutta se meni viikossa ohi.

Vierailija
2/11 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama vaikutus seksiin oli muuten fluoksetiinillakin, ainakin minulle. Ei siis eroja fluoksetiinin ja sitalopraamin välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltikään meinannut tulla, kun söi seromeksia...

Vierailija
4/11 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan aika erikoinen olo kun mies ei saa orgasmia ollenkaan rakastelun aikana...

Seisoo kyllä hyvin mutta mies ei koe orgasmia. Traumaattinen ero takana joten oiskohan kyseessä psyykelääkitys???

ap

Vierailija
5/11 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan vaatii muuta kuten usein muutenkin:-). Mutta joo, jotkut lääkkeet saattaa vaikuttaa, samoin sen annostukset, samoin se mieliala yleensä. Vaikea yhtälö. Mulla on nykyään venlafaxiini eli Efexor: ei mielestäni vaikuta. Mutta yhtä hyvin vaikuttaa kulloinenkin mieliala ja huolet ja muut, oli lääkitys mikä hyvänsä. Ottakaa huomioon...! Silti: mua huvittaa edelleen tuo jyystäminen: kuka nyt jyystämällä saa;-D?!

Vierailija
6/11 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssri-lääkkeet yksi tavallisimmista

Vierailija
7/11 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli että kyse on miehen lääkityksestä. Varmasti miehellä voi olla erinäisistä henkisistä syistä hankalaa laukeaminen. Mutta ajan kanssa...ja se puhuminen ja puhuminen...sitä ennen. siinä tilanteessa ja jälkeen. Kyllä se siitä, eikö?? Ajattelen vain itseäni, miten hankalaa joskus laukeaminen on. Kaikki hyvin jne, silti ajatukset jossakin...miksei miehellä olisi sama? Ja vielä suuremmat paineet juuri siitä.

Vierailija
8/11 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi alkoi tulla impotenssiongelmia, jotka loppuivat kyllä nopeasti lääkkeen lopettamisen jälkeen.

Vierailija
9/11 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sitten vasta kun piti olla loppuhuipennus, joka kesti ja kesti ja sitten piti lopuksi ottaa taas muut keinot käyttöön =) nyt ei ole enää ongelmaa, eikä lääkitystä

t. jyystäjän vaimo

Vierailija
10/11 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä määrin häiritsevän monta 10-30kpl päivässä tuli, vielä 2-3kk käytön jälkeenkin, että näiden lääkkeiden käyttö loppui aika lyhyeen. Ja jos ei saanut 1-3krt päivässä paineita purettua luonnollisella tavalla, tuli näitä itsestään tulevia maailman järisyttäviä orgasmeja ihan varoittamatta mistä tahansa mielihyvää tuottavasta asiasta. Kädenpuristus, katse, kahvikupponen...

Vierailija
11/11 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensiksi vaikutti, mutta ajankanssa palasi normaaliksi, vaikka lääkitys jatkui.