Mieheni hakkasi minut juuri =(
Suuttui ilman mitään syytä. Lapset nukkuu,minäi tken. Mies lähti. Ja huomenna ollaan kuin ei mitään....
Kommentit (25)
Kenenkään ei pidä sietää väkivaltaa, lähde lasten kanssa ennenkuin miehesi palaa.
sieltä sut varmasti vierdään myös lääkäriin kun lapsilla on hoitaja.
Äläkä nyt ihmeessä ole huomenna kuten ennenkin. Mene pois ja maanantaina lukkosepän kanssa kotiin...
Olen pahoillani puolestasi 1. Tiedät mitä tehdä :( Älä tee lastesi elämästä vaikeampaa kuin se ehkä nyt jo on.
Elin lapsuuden missä äitini hakattiin jatkuvasti. Nyt äitini ihmettelee, että mikä sai hänet jäämään. Haluatko olla loppuun asti heittopussi, hakkauspatja?
ÄLÄ OLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Selviät yksin, yhteiskunta tukee sinua, mieluummin rahallisesti tiukkaa kuin nujerrettu henkisesti & fyysisesti. Lapset ehkä nukkuvat nyt mutta entä vuoden päästä? 10 vuoden päästä? Haluatko, että lapsesi itkevät ja repivät isää äidin kimpusta, yrittävät väistää lyöntejä samalla kuin suojelevat äitiään?
Jos et ajattele itseäsi, ajattele lapsiasi.
juma mikä hiirulainen.. vittu mua ei kukaan mies kyllä tulis lyömään tai katuis sitä ja sais suloisen koston kyllä tuttavapiiristä..
Lyövä mies ei koskaan parane taudistaan. Erokin lienee parempi ratkaisu ja mahdollisimman pian!!! Yritä jaksaa!
Ei oo miehellä taas asiaa kotio, mut mitä teen huomenna kun taas maisemiin ilmestyy?
Toivottavasti sun lapsesi ei ole tyttöjä, jotka saa heti pienenä hienot mallin naisen toimimisesta tiskirättinä, panopuuna ja nyrkkeilysäkkinä! Olet huono äiti! Toivottavasti havahdut ja ajattelet mitä teet syyttömille lapsillesi jäämällä!
jos ei niin vaihadata lukot ja heitä ukon kamat rappuun ja hommaat lähestymis kiellon
Siitä seuraisi vain pahempaa... mieheni on useasti uhannut tappaa minut.
Jos lähden, hän etsii minut käsiinsä.
Lapset pysyvät varmasti vahingoittumina mutta minä en.
En siis voi lähteä tidossa, että lapsilla ei olisi kohta äitiä. ap
täytyy lopettaa. Kiitos, että kuuntelitte. Palaan ehkä joskus.
Kiitos teille, ap
P.S Soitin vanhempani jo turvaksi joten ei täs mitään hätää...
Miksi ihmeessä tälläkin palstalla on niin usein näitä tapauksia, että mies hakkasi, eikä nainen aio lähteä minnekään vaan jää vain kynnysmatoksi edelleen. Miten vähän voi nainen omaa elämäänsä arvostaa - puhumattakaan lastensa elämästä?!
Vierailija:
Siitä seuraisi vain pahempaa... mieheni on useasti uhannut tappaa minut.
Jos lähden, hän etsii minut käsiinsä.
Lapset pysyvät varmasti vahingoittumina mutta minä en.
En siis voi lähteä tidossa, että lapsilla ei olisi kohta äitiä. ap
hanki lähestymiskielto ja kai sulla on miespuolisia tuttuja jotka vois käydä äijää vähän koulimassa?
Joko olet valinnut arkkusi?