Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

päiväkoti asiaa... osaatko neuvoa?

Vierailija
28.12.2007 |

eli olen hakenut lapsilleni päiväkotipaikan ja se alkaisi helmikuussa 2008.

jos saankin töissä sovittua että tulisin vasta syyskuussa 2008, kun nuorin tyttö täyttää 3v niin kuinka pian minun tulisi se ilmoittaa tarhaan, etten menetä kotihoidontukeani?

entäpä pitääkö minun sitten hakea uudestaan tarha paikkaa, vai voinko siirtää alottamis ajankohtaa 7kk.?

kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se päiväkoti sitä tee?

Olisihan se kuitenkin kohteliasta ilmoittaa sinne tarhaan heti kun tietää, ettei otakkaan paikkaa vastaan että voivat osoittaa paikat toisille. Sitä paitsi vastaanotettu päivähoitopaikka maksaa teille.

Vierailija
2/6 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä vaiheessa se sitten pitää perua, ettet ota paikkaa ja varmaan voi laittaa siinä sitten hakemukseen uuden päivän hoidon aloittamiseen? Hakemuksenhan saa jättää vaikka kuinka paljon aikasemmin. Suosittelen hakemaan hoitopaikkaa elokuusta, etenkin jos teidän alueella tarhat täynnä. Näin varmistat että saat paikan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

töistä nyt ilmopitetaankin, että voin palata vasta elokuussa tai syyskuussa niin en kai minä joudu maksamaan nyt tammi ja helmikuulta mitään vaikka paikan olen ottanut vastaan jos tytöt ei siellä päivääkään ole olleet?

Vierailija
4/6 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

set olisi ollu hoidossa. mikset laita esim osa hoitoon vaikka sitten 4 kk päästä ja siihen asti että menet töihin

Vierailija
5/6 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät aloita, jos näin käy, että siis en mitään joudu maksamaan ja että kela maksaa minulle edelleen?

Vierailija
6/6 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi