PLUSSA
......tein tänään testin ja siihen tuli haalea viiva, onko se ns. oikea plussa? laskurin mukaan ois 5 viikko menossa
Kommentit (2)
Minulla on ennestään kolme lasta, en vaan muista että olisi aiemmin ollut noin haaleaa viivaa..ei uskalla vielä oikein iloita. On muutenkin jännä tämä tilanne; olen aloittamassa yrittäjänä nyt vuoden alusta, ehäisynä käytettiin rengasta ja sit kun tein testin niin eka oli kyllä shokki. Kun on kaikki yrityshommelit jne. mutta nyt kun sitä on päivän pureskellut niin ei se niin " paha" olekaan, ihana kun vaan nyt sitten olisi.. olen tullut siihen tulokseen että kyllä ne yritysasiat jotenkin sumpliutuu.. :) edelliset on siis syntyneet -02, -04, -06..ja nyt sitte ois joukon jatkoks -08..
Kuulostaa kyllä plussalta, haaleakin viiva voi merkitä että on raskaana. Riippuu ihan testin herkkyydestä. Jos olet epävarma, odota muutama päivä ja tee uusi testi. Minäkin tein 2 testiä, kun ensimmäisessä oli TOSI haalea viiva, seuraavassakin oli vielä haalea, mutta selvästi viiva kuitenkin. Ei se kaikilla ihan tummaksi menekään.