Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Abortinvastajille vähän ajateltavaa

Vierailija
11.11.2008 |

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?28021855.

Katsokaa linkki. Näin käy ei-halutuille lapsille. Linkin lapset ovat vammaisia, mutta terveetkin joutuvat lastenkoteihin. Valitettavasti täällä Suomessa kotimainen adoptio ei toimi ja kukapa nyt haluaisi olla täyttä aikaa raskaana ja luovuttaa lapsi adoptioon. Jokunen päivä sitten täällä palstalla oli äiti, joka antoi 1 1/2 vuotiaan lapsensa pois. Jos tämäkin inhimillinen tragedia olisi saatettu estettyä abortilla, molemmilla osapuolilla olisi parempi olla. Hylätty lapsi saa lopuksi ikää sieluunsa vamman, sai sitten loistavan ja rakastavan kodin tai ei. Ei-toivotun lapsen kohtalo on parempi olla abortoitu kuin kitua ei-rakastettuna laitoksessa. Tai jopa kaduilla tai bordelleissa!

Te abotin vastustajat voitte toki tehdä suuren eleen ja adoptoida nämä onnettomat maailman lapset!

Toivon vakavaa keskustelua ja peiliinkatsomista kaikilta vastustajilta. Ja keskeytyksen tehneiden mielipiteitä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että aborttikaan tuskaton on lapselle. Suomessa on adoptiojonoissa ihmisiä vaikka kuinka.

Vierailija
2/11 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ei-toivottu lapsi, jonka äitini piti ja parhaansa mukaan yritti kasvattaa. Lopputulos on jotain muuta kuin hienoa: Äitini ei osannut rakastaa minua, vihasi paljon, pahoinpiteli niin henkisesti kuin fyysisestikin. Olen psyykkisesti rampa ihminen ja katkera siitä, ettei äitini abortoinut minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenkodeissa köyhissä maissa lapset joutuu kärsimään kirjaimellisesti vuosia.

Aborttein vastustajien olisi syytä käydä monissa lastenkodeissa, jotta oppisivat avaamaan silmänsä.. Abortti voi todellakin olla lapsen etu. EI tietenkään aina.

Vierailija
4/11 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen syntymää. Meillä on tosin ehkäisykin ihan eri mallilla kuin köyhissä maissa. Sitäkään vaan ei osata tai viitsitä käyttää. Kun ainahan voi sen abortin hankkia.

Vierailija
5/11 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

_järkyttävää_ ollut. Kehitysvammaisia lapsia ja nuoria. Vaatteet päällä, sängyissä siistit lakanat ja peitot. Monet hymyilivät. Totta kai jos ei ole kehitysvammaisiin tottunut, niin heidän eleensä ym, pelkkä "vammaisuutensa" voi järkyttää. No, pinnasängyt olivat toki tiheässä. Mutta ei kai me voida odottaa, että köyhissä maissa olisi samantapaisia hienoja, yksilöllisiä asuntoloita tarjolla kehitysvammaisille kuin Suomessa. Tietysti PITÄISI olla, mutta ei se nyt ole realistista.

Vierailija
6/11 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehitysvammaisten asumisyksikössä. Voitte yllättyä positiivisesti. Tosin sieltä lastenkodista olisi tietenkin vielä parempi päästä perheeseen kasvamaan. Mitä pienempi lapsi, sitä nopeammin pitäisi saada sijoitus perheeseen. Monissa maissa ei valitettavasti taso ole samaa kuin Suomessa.

Vierailija
7/11 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikojen alusta asti maailman tuhoon asti ehkäisy tulee unohtumaan monelta tai pettämään. On raiskattuja katolisia tai kehitysmaiden naisia. Tai muuten vaan kehitysmaassa miehen seksihalujen kohde. Tai köyhä, mieleltään vajaa, bordellissa, ihmiskaupan uhri...ei-toivottuja lapsia syntyy! Abotti on ainoa oikea keino estää inhimillenen kärsimys.

Tämä tutkimusryhmä oli käynyt useissa laitoksissa. Siinähän kerrottiin, ettei hoitoa aina ole tai lääkkeitä, lapset sänkyyn sidotut. Katsoitteko dokumentin Bulgarian kehitysvammalaitoksista? Kylmässä kamalassa laitoksessa synkyyn sidottuna ja vailla hoivaa, ruokaa ja lääkeitä. Lapset kuolivat.

Vierailija
8/11 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkin verran. Lieneekö nuo olot järkyttäneet ja on haluttu pelastaa edes joku lapsista.

Vierailija
9/11 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketit minua. Sulla on rankka elämä.

Vierailija
10/11 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP.

Video oli vain esimerkki laitoselämästä ja hylkäämisestä.

Vierailija
11/11 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin surullinen video. Voiko joku olla sitä mieltä, että noiden lasten on parempi nyt kuin että olisivat saaneet abortoitua ja olla nyt vailla tuskaa...