Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lasten vaunuista

27.12.2007 |

hei!

katselin tuossa tulevalle vauvalle uusia vaunuja, ja olisin kysynyt, onko teillä kokemusta kummat ovat paremmat vaunut, kolmi-vai nelipyöräiset?vaunut ovat muuten täysin samanlaiset mutta toisessa kaksi etummaista rengasta on toisissaan kiinni 5 cm välillä edessä, eli vaunu on kuin kolmipyöräinen. Tulen kuitenkin liikkumaan paljon vaunujen kanssa kävelyillä sekä julkisessa liikenteessä, joten vaunujen täytyy olla mahd helpot. aion tilata vaunut netistä joten en pääse kyseisiä vaunuja kokeilemaan itse.

Kiitos paljon avustanne!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo kolmi pyöräiset kaatuu aika helposti jos joutuu nostamaan takarenkaita esim. kynnyksien yli jolloin kaikki paino on kahdella etu renkaalla. Itse tykkään enemmän nelipyöräisistä joissa paino jakautuu tasaisesti nostettaessa. Kokemusta on molemmista.

Niiloakseli rv 29+3

Vierailija
2/3 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..meille mieluummin. Komipyöräiset on aiemmin ollut " juoksurattaina" . Tuota kyseistä mallia en ole missään kokeillut, missä kaksi etummaista ovat kiinni toisissaan, joten niistä hankala sanoa. Itsekin kuljen lähes aina julkisilla, ja näppäryys kaupoissa jne. on meillä iso plussa vaunuja hankkiessa. Ollaan päädytty Bugaboon Camelontteihin. Niissä yhdistyy tuo näppäryys ja muutama muu meille etsitty ominaisuus. Käytiin kyllä kokeilemassakin, mukava työntöergonomia äidille ja iskälle on tärkeä... Tilataan varmaan myös ulkomailta (Hollannista) kunhan kesä lähestyy ja tiedetään mitä väriyhdistelmiä kannattaisi harkita. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos liikut paljon julkisilla, valitse nelipyöräinen vaihtoehto. On helpompi ja tukevampi nostaa esim. matalalattiabussiin ja ratikkaan. Kolmipyöräinen malli vie paljon enemmän tilaa pituussuunnassa kuin nelipyöräinen, joten jäät esim. bussissa kolmipyöräiset kanssa ikävästi tielle keskikäytävälle.

Minulla on ollut molempia enkä ole havainnut kolmipyöräisiä mitenkään käteviksi.