Miten jotkut voi olla ilman pikkareita hameen tai housujen kans??? en tajuu
Kommentit (11)
Hameen kanssa tulee jätettyä lämmillä ilmalla alkkarit kokonaan pois.
pikkarit pitää vaihtaa päivittäin. Nyt sitten kai vaihdatte farkkunne päivitttäin. Teillä on paljon farkkuja ja lisää ostelette. Ne kuluvat aika nopeasti usein pestessä.
en pese kaikkia housuja jokaisen käytön jälkeen.
Miten teillä farkut silyy jos pesette ne lähes päivittäin? Aina käytön jälkeen?
Ei kuitenkaan mitään pimppihikisiä ja ehkä valkovuotoisia farkkuja voi kaappiin viikata haisemaan.. kyllähän pikakritkin jalasta pois otettaessa laitetaan pesuun.
Ja niin joskus tulee tehtyäkin.
Pesen pitkiksiä tämän takia melko ahkeraan. Olisko vaikka joka 3:n käytön jälkeen.
Hameen vielä jotenkin tajuan, jos se ei ole ihan lyhyt.
se ei merkittävästi muuta sauman kovuutta, tungetaanko haaroväliin farkunsauman LISÄKSI vielä kalsaritkin vai ei.
Ja ne housut täytyy tietysti pestä.
Itse en käytä farkkuja ollenkaan (juuri tuon saumajutun takia) mutta voin kyllä käyttää pehmeita ja mukavia kesähousuja tai hametta ilman pikkareita. Tuuletus tekee hyvää ja ehkäisee tulehduksiakin.
enkä voi sietää stringejä, siks pikkarit jäi pois... sillon olin kyllä parikymppinen.
t. se farkkujen alta pikkarit jättänyt
Mä olen kotona aina housuissa ilman pikkareita. Käytän olobögiä enkä ikinä laita pikkareita alle koska nivuset ärtyy. Töissä ym. laitan kyllä ne alkkarit väliin..
Kuukautisten aikana pidän aina pikkuhousuja ja housujen kanssa, mutta minusta on paljon mukavampi olla ilman pikkareita, joten hameiden ja mekkojen kanssa olen ilman. Mitään lyhyitä hameita en harrasta. Tavallisesti laitan aina pikkarit myös, jos olemme rakastelleet illalla.
Farkkujen kanssa tulee enempi puettua alkkarit. Silloinkin vaan hipstereitä tai muita ei kiristäviä malleja. Kotona en yleensä koskaan pidä alushousuja.