Suomi24 Treffit: miehet vain seksiä hakemassa?
Minulla on ollut pariin otteeseen tuolla profiili ja n. 80% viesteistä (en laske näitä "moi mitä kuuluu"-viestejä) on lähetetty seksitreffien toivossa. Tämä siis paljastuu jo ensimmäisessä viestissä tai hetken kirjoittelun jälkeen.
Minulla on ihan normaali naamakuva profiilissa. Tekstissä lukee että ihan tosissani etsimässä kumppania ja minulla EI ole ruksattu että haen seksiseuraa.
Onko muilla samoja kokemuksia nimenomaan tosta palstasta? Onko olemassa edes muita suomalaisia palveluita, missä on edes lähellekään yhtä paljon profiileja kun tuolla?
Kommentit (66)
Minä jätin suomi24:n juuri tuon takia. Saattaa niitä helmiäkin olla siellä joukossa, mutta on ihan liian työlästä niitä sieltä etsiä. En kyllä osaa sanoa mikä muu palvelu olisi parempi, kun en itse ole (vielä) noihin maksullisiin liittynyt.
Minulla oli profiili, jossa olin kuvassa ilman meikkiä ja teksti oli semmoinen huumoripitoinen. Olen liki 40-v. Yhteydenottoja tuli 3 - 4 kk:n ikana kymmeniä, joukossa muistaakseni pari vonkaajaa (etsivätpuumia, millaiseksi en ihan itseäni mieltänyt). Kävin treffeillä ehkä puolenkymmenen kanssa, ja ainoastaan yksi vonkasi treffeiltä jatkoille kotiinsa: ja kun en lähtenyt, käyttäytyi silti herramiesmäisesti.
Ehkä minulla kävi vain hyvä tuuri. Mutta luulen, että tosiaan tuo karun arkinen kuva karsi pinnalliset ja muut ehdottelijat pois.
Ai niin: kyllähän sieltä löytyi myös miesystäväkin, ja nyt ollaan oltu yli vuosi kimpassa.
Tsemppiä kaikille seuraa etsiville, koskaanhan ei tiedä, milläoksalla piru istuu. ;)
Tavalliset miehet karsiutuu jo yhteydenotoissa, koska ovat liian tavallisia.
Ne jotka säväyttävät ja pääsevät jatkamaan yhteydenpitoa, ovat joko kokeneita naisten naurattajia tai feikkejä. Ensimmäiset voi hurmata vielä tavatessakin, feikit paljastuu kun eivät ole sitä mitä esittävät. Hurmuri ei kuitenkaan ole liikkeillä siillä tarkoituksella että tahtoisi vakiintua.
Kannattaa asennoitua siihen, että miehet seurustelevat naisten kanssa seksin takia eli jos et pidä seksistä etsi kämppäkaveria äläkä poikaystävää.
Nämä seksiehdottelijat ovat turhautuneita miehiä joille ei tule vastauksia joten he ovat katkeruuksissaan vaihtaneet taktiikka vieläkin huonommaksi.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 10:24"]
Kannattaa asennoitua siihen, että miehet seurustelevat naisten kanssa seksin takia eli jos et pidä seksistä etsi kämppäkaveria äläkä poikaystävää.
[/quote] Tokihan minä seksistä pidän ja suhteessa sitä harrastan erittäin mielelläni. Seksi-kohta ei ole ruksattu kun jotenkin ajattelin että se vähentäisi näitä _pelkän_ seksiseuran etsijiä tuolta. Mutta eipä näköjään.
Olen myös miettinyt tota matchia, mutta tuntuu jotenkin hassulta maksaa tommosesta. Ehkä se pitää vaan katella. Onko kellään kokemuksia tosta E-kontaktista?
ap
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 10:32"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 10:24"]
[/quote] Tokihan minä seksistä pidän ja suhteessa sitä harrastan erittäin mielelläni. Seksi-kohta ei ole ruksattu kun jotenkin ajattelin että se vähentäisi näitä _pelkän_ seksiseuran etsijiä tuolta. Mutta eipä näköjään.
Olen myös miettinyt tota matchia, mutta tuntuu jotenkin hassulta maksaa tommosesta. Ehkä se pitää vaan katella. Onko kellään kokemuksia tosta E-kontaktista?
ap
[/quote]
mene ilmaiseen okcupidiin :)
Matchissä olin kuukauden ja sieltä löysin nykyisen miesystäväni. :) Paras 30 euroa mitä koskaan olen käyttänyt. :D t. 2
Et ole riittävän tasokas eli kelpaat vain seksiin.
Mies
Itselläni samanlaisia kokemuksia. Sain ehdotuksia ihan seksin laadusta lähtien. Joku etsi itselleen narttua, toinen setämies halusi neidon jonka shoppailua voisi sponsoroida jos hyötyisi itse, sain ehdotuksen myös pariskunnalta. Vastasin kohteliaasti ei kiitos ja hetken kuluttua sain viestin pelkästään mieheltä, tyyliin että " jos edrs minun kanssa?". Oli siis tarjolla seksiä vaikka missä muodossa.... "oikeita" ihmisiä ei löytynyt.
No ei ne miehet mitään kavereita sieltä etsi.
En tajua miksi edes haluatte treffailla jos olette noin nipottajia. Ei ihme että olette sinkkuja.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 02:39"]
Minulla on ollut pariin otteeseen tuolla profiili ja n. 80% viesteistä (en laske näitä "moi mitä kuuluu"-viestejä) on lähetetty seksitreffien toivossa. Tämä siis paljastuu jo ensimmäisessä viestissä tai hetken kirjoittelun jälkeen.
Minulla on ihan normaali naamakuva profiilissa. Tekstissä lukee että ihan tosissani etsimässä kumppania ja minulla EI ole ruksattu että haen seksiseuraa.
Onko muilla samoja kokemuksia nimenomaan tosta palstasta? Onko olemassa edes muita suomalaisia palveluita, missä on edes lähellekään yhtä paljon profiileja kun tuolla?
[/quote]
Mä jotenkin suodatin ne oudot ja epämääräiset viestit vain pois. En edes muista suurinta osaa niistä. Kourallinen niitä tuli. Pari kummaa sukkahousuista intoilijaa jäi kyllä mieleen. Niiden jälkeen laitoin jo ennestäänkin varsin asialliseen ja huolella laadittuun profiiliini vain kuvia, joissa olen erittäin peittävästi pukeutunut eivätkä sääret näy mitenkään huippuedullisessa asennossa. Heh. Muuten kyllä sain kivoja yhteydenottoja, joiden kirjoittajat vaikuttivat mukavilta ja minusta aidosti kiinnostuneilta tyypeiltä. Itsekin otin pariin kivaan yhteyttä ja asialliset vastaukset sain. Lopulta sitten tuli myös se viesti, joka johti nykyiseen parisuhteeseeni. Älä luovuta! Kerro itsestäsi profiilitekstissäsi suhteellisen paljon, jotta miehillä on sitten muistissa jotain aihepiirejä ja sun omia kiinnostuksen kohteita, joista jutella ja kysellä enemmän.
Varmaan kaikkein vaikeinta on teillä parikymppisillä, jotka olette parasta riistaa kaikenlaisten ja kaikenikäisten miesten mielestä. Siis tarkoitan, että vaikeinta erottaa jyvät akanoista. Vanhemmat saavat varmasti vähemmän yhteydenottoja.
E-kontakti ja Suomi24 toimivat ihan kivasti, CityDeitti on valitettavasti täynnä feikkejä. VM:ssäkin on myös sinkkuosasto, joskaan ei voi todellakaan olla varma, ovatko itsensä sinkuksi merkanneet oikeasti sinkkuja.
Nämä ovat minun kokemukseni.
Ei tuon palvelun käyttö minulle (naisena) ollut kovin haastavaa. Viestejä tuli kyllä kuvattomaankin profiiliin miehiltä suhteellisen paljon, mutta johan niistä näki päältä kenelle kannattaa vastata ja kenelle ei. Kahdelle vastasin.
Toinen oli ihan eri maailmasta kuin minä (ja tämä selvisi jo parin viestin jälkeen) ja toinen silittää juuri jalkojani, kun makaan tässä sohvalla. En nyt tarkoita, että kaikki voisivat salamarakastua juuri itseä varten tehtyyn mieheen tuolla, mutta näkeehän siitä viestistä nopeasti, onko se vastaamisen arvoinen vai ei. Samansuuntaista kai se on reaalimaailmassakin.
Olen mies, kirjoittelin S24llä noin kahdenkymmenen naisen kanssa, sain viestejä viideltäkymmeneltä. Tapasin 4, harrastin seksiä kahden kanssa ekoilla treffeillä, viidennen kanssa olen seurustellut 8kk.
Minulla ei ollut profiilissa kuvaa. Olenko pelimies vain vonkaaja? Vai kenties täysin normaali?
Mulle ei Suomi24 kirjoittanut kukaan, kun laitoin profiiliin vartalotyypiksi "runsaanpuoleinen". Muuten mun mielestä oli hyvä ilmoitus ja ihan perus nätti naama kuva. Mut ehkä läskit ei sitten kelpaa seksiinkään, kun tosiaan ei sellastakaan vonkausta tullut.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 15:04"]
Mulle ei Suomi24 kirjoittanut kukaan, kun laitoin profiiliin vartalotyypiksi "runsaanpuoleinen". Muuten mun mielestä oli hyvä ilmoitus ja ihan perus nätti naama kuva. Mut ehkä läskit ei sitten kelpaa seksiinkään, kun tosiaan ei sellastakaan vonkausta tullut.
[/quote]
Pyh, naisille kyllä löytyy aina ottaja. Toisin kuin mitäänsanomattomalle miehelle...
Sekinvonkaajia, epätoivoisia, jurpoja ja hörhöjä....ja loput sellaisia, jotka luulevat olevansa luojan lahjoja kaikille maailman naisille = naisen pitää olla missimalliisotissisuperseksilaiheliini, ennen kuin mies edes harkitsee, vaikka itse on ihan keskiverto AMK- koulutettu jamppa, taviksen näköinen tai taviksesta rumempi kaljamahainen ja kalju häissä. Naiset on vaan seksiä varten olemassa ja tärkein ominaisuus on että miehen halut herää.Jos tuommoista ei löydy, niin kuka vaan kelpaa halujen tyydyttämiseen. Voi kun olisin lesbo...miehet kuvottavat oman kokemukseni jälkeen
Suomi24 treffit toimi joskus 2010 mutta nykyään siellä ei juuri ketään ole. Iso osa profiileista on unohtuneet sinne tai samalla ihmisellä on 3 profiilia kun salasana unohtunut. Tinderiä tai jotain muuta kannattaa kokeilla vaihteeksi 👍
M31
P....vonkaajia.Siellä nainen on vain...:kä. Vaikka et kerro hakevasi seksiseuraa, näitä vonkaajia riittää..joka toinen viesti jonka sain oli tommonen vaikka asiallinen ilmoitus jossa kerroin etsiväni elämänkumppania, ystävää tai treffiseuraa ja tosissani liikkeellä.Tuli tosi kuvottava olo olla siellä....en tuntenut itseäni ihmiseksi, pelkästään panoksi.Täynnä epätoivoisia reppana - miehiä, joille nainen on vain heidän tarpeidensa tyydyttämiseen väline.Hyi olkoon- älkää naiset menkö sinne, siellä ei ole muuta tarjolla.Kunnon fiksut miehet ei siellä pyöri, ja niitäkin on onneksi vielä olemassa!
Ei se määrä vaan laatu... Suomi24ssa pariinkin otteeseen yhteensä pari vuotta olleena. Lukuisia nettitreffejä takana ja kaksi pidempi aikaista suhdetta nettideittistä. S24ssa mun mielestä ihan liikaa profiileja, paljon feikkejä ja noita vonkaajia... Suosittelen että kokeilet vaikka matchiä tai jotain muuta maksullista nettideittiä. :) Tsemppiä! Ei tarvi olla kun yks hyvä tyyppi jonka bongaat... :)