Suljetaanko rajat jos sota alkaa? Pääsisikö sitä käteisen turvin muihin maihin pakenemaan? Luottokortit tuskin toimisivat.
Kommentit (20)
Vanhempani kuitenkin suomalaisia mutta Ruotsissa asuin kouluikään asti.
Toivottavasti Sinä keksit jotain tekemistä, jolla voit auttaa koto-Suomea.
Ilmatilaa on loukattu kahdesti lähiaikoina ja profeetat on ennustaneet sotaa.
Harkinnan mukaan saattaisin lähettää sotalapsiksi.
Itse kyllä voisin olla täällä, yrittää auttaa, kuolla tai haavoittua kuten niin monet muutkin jos niin olisi tarkoitus. Tehdä osani, auttaa ja huolehtia sen minkä voin.
Ja kyllä rajat suljetaan. Kun sota on niin me ollaan pakolaisia jos ollaan vieraassa maassa. Ei sinne niin vaan oteta. Tiedät varmaan itse jos olet seurannut somali ym asioita. Jotkut yrittää rajan yli omin lupinensa mutta yleensä käy huonosti. Ammutaan, käännytetään takaisin.
lähden omien, siskon ja veljen lasten kanssa pois. 8 lasta ja minä. Muut menee rintamalle. Katsotaan miten ton Naton kanssa käy...?
Ei sitä noin vaan häippästä sodan aikana muuhun maahan.
venäjän rajalta jotta pääsevät vieläkin helpommin hyökkäämään.
siella ulkomailla eletaan? Ei sinne tule kodinhoitotukea eika muitakaan avustuksia joiden varassa niin moni elaa.
Ottakaa nyt järki käteen ja rauhoittukaa.
Tai no ollaanhan me EUssa, ja Schengenissäkin, joten ainakin rajan yli on helppo päästä :)
Vierailija:
Harkinnan mukaan saattaisin lähettää sotalapsiksi.Itse kyllä voisin olla täällä, yrittää auttaa, kuolla tai haavoittua kuten niin monet muutkin jos niin olisi tarkoitus. Tehdä osani, auttaa ja huolehtia sen minkä voin.
Ja kyllä rajat suljetaan. Kun sota on niin me ollaan pakolaisia jos ollaan vieraassa maassa. Ei sinne niin vaan oteta. Tiedät varmaan itse jos olet seurannut somali ym asioita. Jotkut yrittää rajan yli omin lupinensa mutta yleensä käy huonosti. Ammutaan, käännytetään takaisin.
EU:n sisällä on tietty toistaiseksi helppo liikkua, tuleehan tänne noita romanialaisia kerjäläisiäkin kerjäämään eikä niille mitään voi elleivät syyllisty johonkin rikolliseen.
Ja kumma kun ihmismuisti on niin lyhyt, ei ole kaukaa haettua että Venäjä alkaa sotimaan...
Ja mistä ihmesta tämä sotavouhkaaminen on lähtenyt? Vai onko samanlaista kuin jehovantodistajien maailmalopun ennustukstet, Vaihdetaan päivämäärää, jo sei käynytkään toteen.
Sitten kai miehen kotiseudulle Norjan rannikolle evakkoon. Onneksi appiukko on kalastaja, ruokaakin riittäisi.
Olisipa " kiva" tietää miten muut EU-maat suhtautuisivat jos yhdestä EU-maasta tulee yhtäkkiä hirveä pakolaistulva...
Tuskin lahjomallakaan helposti. Jos on todella paljon rahaa niin ehkä.