Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti jouluinen ylensyönti ja tuhlailu on moraalitonta

Vierailija
24.12.2007 |

muualla ihmiset kärsii nälkää ja heillä ei ole mitään turvaa maailmassa ja täällä tuhlataan ruokaa.. mulla tulee paha mieli tästä samasta asiasta aina joka joulu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi mennä paikan päälle katsomaan niin näkisit. Ostetaan todella kalliita vaatteita, mutta niitä onkin maksimissaan kahdet. Toiset päällä ja toiset pesussa. Syödään alusta asti itsetehtyä ruokaa. Kana on juuri kynittyä ja laitettua ruoaksi ja leipä uunilämmintä noin esim. Jos ilmasto on lämmin, niin riittää kun on ruokaa ja vaatteita sopivasti. Jos vielä olisi tilaisuus opiskella ja saada perusterveydenhuoltoa niin aah!

En ole ylensyönyt jouluna, vaan ihan sopivasti kaikkea hyvää. Lahjoja tuli kuusenalus täyteen, joista suurin osa tietysti lapsille, muttei mitenkään tolkuttomasti kuitenkaan tullut.

Vierailija
2/3 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auta minua mitenkään siirtämään jättämääni ruokaa kehitysmaahan tai muualle nälkää näkeville. Ja vaikka ostaisinkin vähemmän ruokaa itselleni, tuskin laittaisin sen suurempaa summaa hyväntekeväisyyteen kuin nytkään. Joten en pode huonoa omatuntoa syömisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse ollut vapaaehtoistyössä pakoalaisleirillä ja olen nähnyt ettei se materia tuo ihmisille onnea mutta turvallisuuden puute voi raunioittaa koko elämän perusteellisesti. Kun ihmisellä ei ole edessään muuta kuin epävarma tulevaisuus, se pyrkii silloin hakemaan onnen pienistäkin asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän