Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millanen olisi sinun unelmajoulu?

Vierailija
24.12.2007 |

Vietätkö sellasta, ja jos et niin miksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni isännöitäisiin sukujoulua maatalossamme. Vanhempamme ja sisaruksemme perheineen saapuisivat kylään (ja meillä olisi tilaa majoittaa). Lapsia (meidän ja sisarusten) juoksentelisi ympäriinsä, takassa roihuaisi tuli, minä laittaisin paaaaljon ruokia. Kokoontuisimme kaikki pitkän pöydän ääreen ja söisimme pitkään ja hartaasti ja kaikki olisivat iloisia. Annettaisiin toisillemme lahjoja, nautittaisiin toistemme seurasta jne.

En todellakaan vietä tällaista. Meillä ei ole maataloa eikä lapsia. Vanhemmat ja sisarukset ovat mieluummin omissa oloissaan eivätkä kaikki tule lainkaan toimeen keskenään.

Vierailija
2/6 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... saisi viettää joulun täydessä rauhassa hiihdelle ja moottorikelkkaillen.

Miksi ei tällaista joulua: En omista mökkiä tuollaiselta paikalta, ei ole moottorikelkkaa, lisäksi perhe ei halua lähteä " korpeen" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi sellainen, ettei tarvitsisi olla yksin. Lapsi on isänsä luona, sukuloivat mummolassa. Tämä on jo toinen jouluni yksin, ja voin kertoa, että masentaa. Ei tee mieli edes syödä.

Vierailija
4/6 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäntä on tällähetkellä lypsyllä, isovanhemmat kirkossa isompien lasten kanssa ja minä vahdin tässä pienimpien päiväunia ja ruuanvalmistumista.

Eli breikki kaiken maalaistunnelman keskellä :)

Vierailija
5/6 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä just nyt vietetään. Aurinko paistaa, ei ole yhtään lunta, lämpötilä huitelee yli +10 asteen, eikä tarvitse lähteä yhtään minnekään kolmeen päivään, mitä nyt viedään koirat lenkille. Ollaan vaan kotona perheen kanssa, syödään hyvin, juodaan vähän viiniä ja lueskellaan kirjoja. Joulupuuro just valmistui, kinkku menee kohta uunin, ja rosolli on tehty... Anoppi on kaukana Suomessa, eikä pihinä ihmisenä soittele ulkomaan puheluja, ah. Viime joulun oli täällä ja saatiin kaikki tarpeeksemme siitä touhusta.

Vierailija
6/6 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olisin tehnyt suurimman osan ruoasta (ihme olisi) ja miekkonen ja minäkin tyytyisimme vain pari punaviinilasilliseen (suurempi ihme) ja ilta päättyisi taaperoiden (jaa niitä olisi jo useampi?) nukkuessa rakasteluun joka tuntuisi joka solussa. Unelmia kerrassaan.