Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö/kävitkö äitiysneuvolassa yksin vai miehesi kanssa?

Vierailija
11.11.2008 |

Minusta tuntui täysin turhalta miehen alkaa ottamaan töistä vapaata neuvolassa käymistä varten. Mitä mielenkiintoista siellä on miehelle? Puhutaan pissasta ja närästyksestä.

En myöskään ymmärrä perhehuoneiden ihanuutta. Taidan olla takapajuinen.

Lapset syntyivät vuosina 2000 ja 2002.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä ensimmäistä odottaessani että nyt. Mitä siellä mies tekisi, kun lähinnä seurataan minun vointiani?

Vierailija
2/6 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten olen käynyt yksin. Edellinen raskauteni oli 8 vuotta sitten ja minusta näyttää ,että nykyään isiä näkyy äitiysneuvolassa enemmän kuin silloin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kesti 7 vuotta saada raskaus aikaiseksi ja siinä odotuksen välissä koimme neljä keskenmenoa. En yksinkertaisesti olisi uskaltanut mennä yksin ja joutua kuulemaan huonoja uutisia yksin.

Vierailija
4/6 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli mukana silloin kun töiltään pääsi. Ultrissa oli aina mukana. Toisen ja kolmannen odotuksen aikana on katsonut kotona lapsia kun neuvolassa olen käynyt. Ultriin on kuitenkin tullut mukaan =)

Vierailija
5/6 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt molemmissa raskauksissa. Tai no on mies ollut yhteensä vissiin 2 tai 3 kertaa mukana jos on sattunut olemaan vapaalla.

Sitä paitsi en halua että mies tietää paljonko painan!

Vierailija
6/6 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli kahdesti mukana: kerran keskiraskaudessa ihan vain kuullakseen sydänäänet ja sitten viimeisellä neuvolakäynnillä juuri ennen synnytystä. Lisäksi ultrakuvissa oli mukana. Aikaisempien kahden lapsen kohdalla on päässyt mukaan vain ultrakuviin (silloin oli sen verran pitkä matka työpaikalta neuvolaan että olisi ollut vaikeaa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi