Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla surullista joulua?

Vierailija
23.12.2007 |

Meille tuli avopuolison kanssa ero juuri ennen joulua ja nyt vietän lasten kanssa " puolikasta" joulua haikea olo vaikka tiedänkin että suurimmat viat olivat minussa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja elä elämää eteenpäin! Ja tee siitä parempi.

Ittellä parisuhde ja lapsia mutta silti joulussa aina haikeutta kun ajattelee niitä kuolleita sukulaisia ja kavereita joita ei näe.

Elämä ei lopu eroon. Erolapsena tiedän sen. Mutta vietä hyvä joulu! Ensi joulu on jo parempi jos päätät antaa anteeksi ja jatkaa elämää.

Vierailija
2/12 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli on surullinen olo mutta eri syystä. Hyvää joulua sinulle ja lapsillesi kaikesta huolimatta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskoni itsemurhan jälkeen. Vuosi sitten jouluna tapahtui joten on aika haikea olo. Joku on ikuisesti joukostamme poissa.

Vierailija
4/12 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä yritinkin kysellä varovaisesti onko muilla tiedossa ns. surullista joulua. Teillä muilla vastanneilla varmasti on hankalampi joulu tiedossa kuin meillä. Iloa on kuitenkin haikeuden rinnalla. Jouluiloa teille kaikille.

Vierailija
5/12 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme viettäneet aina joulun yhdessä (lukuunottamassa kahta joulua, jotka olen ollut ulkomailla) ja muutenkin olimme läheisiä ja paljon tekemisissä.

Vierailija
6/12 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä olen tosi onneton. Mies kiukuttelee, ei osallistu mihinkään, ilmoittaa vihaavansa joulua eikä lähde kuulemma meidän kanssa isovanhemmille jne. Haluaisi kuulemma olla yksin kaukana poissa. Olen aivan epätoivoinen ja yritän lasten takia pitää joulumieltä ja -valmisteluja yllä.

Vierailija
7/12 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain työnantajalta sellaisen joululahjan, että työsopimusta ei enää jatketa. Vielä viikko sitten tämän piti olla vaan muodollisuus. En ole raskaana, enkä tiedä miksi näin tehtiin.

Vierailija
8/12 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotan teille kaikille " surullisille" lämmintä joulumieltä ja myötätuulta tulevalle vuodelle.

Jouluhalauksin,

Tepa

Vierailija
9/12 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi koskaan uskonut parikymppisenä olevani tässä tilanteessa! Kuin kaupan päälle, tänään puhkesi jättimäinen parisuhdekriisi ja pari ihmistä, joiden kyläilyn varaan olin laskenut, jättivät tulematta mitään sanomatta.

Vierailija
10/12 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Myös minä olen tosi onneton. Mies kiukuttelee, ei osallistu mihinkään, ilmoittaa vihaavansa joulua eikä lähde kuulemma meidän kanssa isovanhemmille jne. Haluaisi kuulemma olla yksin kaukana poissa. Olen aivan epätoivoinen ja yritän lasten takia pitää joulumieltä ja -valmisteluja yllä.

Vierailija
11/12 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain todella on pienet murheet

Vierailija
12/12 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan menee kylmät väreet :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi