Ostin miehelleni lahjaksi lettermanin. Oliko se silkkaa rahantuhlausta vai hyvä juttu?
Kaverini kauhisteli lahjan hintaa, mutta mielestäni raha meni parempaan talteen siinä kun vaikka korussa, kun niitä mieheni ei käytä.
Kommentit (24)
On kuulemma kätevä kun on aina saatavilla kun tarvii jotain pientä näpertää.
Minunkin miehelläni on ja käyttää kyllä ahkerasti.
sai tänä vuonna leathermanin lahjaksi työpaikalta ja tykkäsi kovasti. Vyöllähän se jo roikkuu ja jatkuvasti on keksimässä jotain käyttöä sille.
Minun mieheni ainakin arvostaa ko. tootteita. On ostettu muillekin arvokkaammaksi lahjaksi (esim. veljelleni 30-vuotislahjaksi).
Poika oli ostanut itse itselleen jo toisen ja on tyytyväinen. Korvaa monet työkalut ja on käsillä aina. Poikamme on siis opiskelemassa sähköasentajaksi.
ja Fiskars yhtiöiden omistama, siinä on myös Fiskarsin sakset.
kehunu kuin kätevä se on joka paikassa. Nyt mullakin on oma ja käytän sitä melko usein!
tai ainakaan ei tunnustanut ellei ollut mieleinen.
Ap.
mun mies olis ainakin ollu hyvillään, samahan se on mitä kaverisi on mieltä kun ei se ole hänelle
Mutta vaihtoehtoina oli siis vain se ja koru? Huonot on kaupat siellä päin.
oikeastaan vaan vertasin saman hintaluokan juttuja. Plus miehelleni on vaikeaa keksia lahjoja kun mitään se ei koskaan toivo.
5v ollut kaapissa. Onkin tietokone nörtti.
On kuulemma ollut tarpeellinen, pitääkin sitä aina taskussa!
Toisaalta työkalujakin on melkoinen valikoima.
Ikuinen takuu, ollutkin korjauksessa useasti, koska niin kovalla käytöllä, viimeks vaihtoivat uuteen, kun ei kantsinut enää alkaa kaikkia vaihtaa uusiks
=)
Voin kuvitella, kun miehesi avaa paketin ja sieltä pomppaa David Letterman ikivirne naamallaan. :D
Eipä sillä kyllä tainnut olla väliä, tuntuihan viesti tulleen ymmärretyksi näinkin :).
Meillä ei mies lähde minnekään ilman sitä, ja itsellänikin on sellainen. Kun sen sain, halusivat kaikki työpaikan miehet välittömästi kuulla tarkemman selostuksen millaisen sain. Todella erinomainen työkalu, tuskin meni rahat hukkaan, paitsi jos miehesi on äärimmäisen epäkäytännöllinen työkalujen kammoaja.
Nyt vain jännityksellä aattoiltaa odottamaan, jos vaikka kerrankin onnistuin ostamaan hyvän YLLÄTYSlahjan!!