Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

normaalia?

22.12.2007 |

Hyvää joulunalusta! Olen uusi kävijä täällä sivulla. Joskus aikoinani ensimmäistä lasta kun odottelin, niin tuli tutuksi nämä sivut. Nyt poika 3v 3kk ja tänään testi näytti vihdoin plussaa.Mutta hetihän tässä kamala huoli kaikesta, etenkään kun ei tahdo muistaa juurikaan mitään ensimmäisestä raskaudesta.Eli kertokaapa onko kokemusta asiasta.....onko normaalia, että näin alkuraskaudessa tulee ihmeellistä ruskean sekaista valkovuotoa?tämä ei verta ole.Huolettaa.Ajattelin kysäistä, josko jollain ollut samanlaista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kannattaa huolestua, ellei tule kirkasta verta runsaasti. Onnittelut plussasta, toivottavasti kaikki menee hyvin!

Vierailija
2/3 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Minulla oli alkuraskaudesta yhtenä päivänä selvää ruskeaa vuotoa. Kun soittelin asiasta sairaalaan, arvelivat veren vuotaneen istukan reunasta sen kasvaessa. Raskaus päättyi onnellisesti terveen vauvan syntymään. Nämä vuodot ovat käsittääkseni yleisempiä hoidoilla alkaneissa raskauksissa.

Ensimmäisessä raskaudessani tuli keskenmeno ja kirkasta verta tuli kauheasti ja kivut olivat kovat.

Eli tuskin on syytä huoleen tilanteessasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tässä ihmettelen, kun ruskeeta vuotoa on ollut n. viikon ajan ja nyt vuoto ajoittain veristä, kirkasta....tosin sitä ei vuoda vaan tulee silloin tällöin kun pyyhkäisee.Ja maha ei ole kipeä.Muutenkaan vuoto ei ole runsasta.En tiedä mitä tämä voisi olla.Huolestuttaa kuitenkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi