Ärsyttää!! Äitini sanoi, ettei aio tänä vuonna ostaa koirallemme muuta lahjaa kuin purulelun ja jotain koirasuklaata.
V%¤ttaa, koska olisin tarvinnut sille kunnon kantokopan, koska edellinen ei ole kivan näköinen. Puruleluja meillä on nurkat täynnä ja suklaakin tulee varmasti olemaan jotain Prismasta ostettua.
Ärsyttää niin paljon, että ei varmaan mennä ollenkaan sen luo joulua viettämään, vaikka puhe oli. Syökööt kinkkunsa yksinään ja miettiköön, mitä teki väärin, mä en aio puhua sille vähään aikaan!
Kommentit (9)
Sinne menemme siis jouluna käymään. Anoppi ei kuulemma aio tänä jouluna rottaamme muistaa, joten olkoon omissa oloissaan sitten.
Aivan samoin kuin isovanhemmat eivät ole velvollisia huolehtimaan lastenlastensa tarpeellisista ostoksista, vaan se on vanhempien tehtävä. Lemmikinomistajana tiedän, miten tärkeitä eläimet ovat, mutta odotus äitisi lahjoista kyllä kuulostaa aivan älyttömältä. Älä nyt yhden kantokopan takia mene rikkomaan välejä äitiisi, vaan marssi ihan itse kauppaan ostoksille. Hyvää joulua!
Viime vuonna se tilasi hyvissä ajoin ennen joulua jenkeistä aivan ihanan hihnan ja pannan, kun syyskuussa jo vinkkasin toiveesta. Ei oo ainakaan ennen ollut mitään sitä vastaan, että minä olen kertonut toiveista. Saa nähdä, onko se ees laittanut pukin konttiin mulle sitä käsilaukkua, jonka pyysin.
Että voikin mennä joulu pilalle yhden ihmisen takia, joka on noin itsekäs!
vie se heti joulupyhien jälkeen koirapsykiatrin vastaanotolle
Jos on, niin sitten ymmärrän, että sinua harmittaa. Mutta jos ei muillekaan ole tulossa tuon kummempia lahjoja, niin ehkä äidilläsi on rahavaikeuksia tms.
Byyäääää! mä haluun käsilaukun ja kantokopan...ei oo ap toisen velvollisuus ostella sun sanelun mukaan.
Tuo yksi ainoakin kutsui aloitusta " taidokkaaksi" trolliksi! Helvetin läpinäkyvä vedätys, ei todellakaan millään tavalla taidokas, ja mammat vastaa ihan tosissaan " kuule mieti nyt että se on kuitenkin vaan koira" . Ap nauraa partaansa.
Ihan tosi mammat, ei KUKAAN ole oikeasti tuollainen kuin ap. Tai tajuaa ainakin olla sanomatta sitä ääneen.
Aloitus vain haukotutti; vastaukset siihen ihmetyttivät.
vaan parodia edellisistä ketjuista.
On mullakin ollut koira ja tosi tärkeä oli ennen lapsia. Mutta muistapa kuitenkin, se on vain K O I R A !!