Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhuisitko miehellesi tällaisesta:

Vierailija
21.12.2007 |

Miehen hyvä kaveri sanoi minulle meillä järjestämissämme juhlissa, humalassa jo ollessaan, näin: " Mitä oikein näet tuossa ukossa, täällä olisi monta muutakin ottajaa sinulle?"

Minua niiiiiiin ällöttää tuo äijä kommentteineen, mutta teenkö vain hallaa suuntaan jos toiseen mikäli avaudun tuosta miehelleni?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoi kerran samaa eräs miehen naispuolinen työkaveri... :( menin pöljä sanoon miehelleni ja vieläkin se välillä kalvaa miestä...

Vierailija
2/5 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltäni hänen minua vikittelevästä kaveristaan, että luotatko häneen kuin kiveen? ja vastaus oli , että ei luota! tuskimpa sinunkaan miehesi luottaa tuohon kaveriin, millainen ystävä tuollainen on??l

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kaverit tuntien. Sitäpaitsi tiesin tuon " ois ottajia" -asian kyllä jo kauan ennen kyseistä kommenttiakin... ;)

Sitä vain mielessäni haen, että pimitänkö mieheltäni tietoa kaverin niljakkuudesta suotta, kun me yleensä kerrotaan kaikki asiat toisillemme. Ehkä mä nyt ton vertasen voin silti salassa pitää... yäk kuitenkin.

Vierailija
4/5 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni mieltä.

Vierailija
5/5 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitävän paikkansa teidän keskuudessanne, älä kerro, mutta jos haluat miehesi tajuavan todelliset ystävät ,kerro.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän