Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaisitko jomman kumman näistä unistani??

Vierailija
21.12.2007 |

Eli: olin kampaajalla ja katselin mallikirjoja. Näytin sitten erästä mielestäni kivaa mallia kampaajalle, että haluan sellaisen niin kampaaja vihjaili että eikös se ole liian nuorekas minulle..?!

Ja minä suutuin niin silmittömästi että nousin ylös ja huusin kampaajalle pää punaisena, todella tulistuneena että minäkö muka olen vanha, 31v..! Ja mitä lie kaikkea huusinkaan.

Mutta todella loukkaannuin ja olin äärettömän vihainen ja loukkaantunut.

Toisessa unessa sitten..

mieheni tuli töistä kotiin ja kertoi ostaneensa meille uuden talon!! Ihmettelin asiaa kun asumme jo omakotitalossa, mutta mies sanoi että mennään katsomaan, se on hieno.

Talon oli myynyt meille eräs tosi vanhan, jo kuolleen ystäväni isä (jota en ole koskaan tavannut) koska se oli hänelle liian iso. Ja saimme sen halvalla.

Talo oli ns 70-luvun luksustalo... todella iso. Mies sanoi sen olevan " rinnetalo" , kolmikerroksinen. Ihmettelin kun se näytti niin matalalta kuitenkin kun menimme paikalle. Mutta talon toiselta puolen pääsi kellariin, jossa oli myös muka jonkinlainen autotalli, ja sinne piti ajaa kuin parkkitaloon, todella ahdasta asfaltoitua käytävää jossa oli tosi jyrkkä mutka ja ihmettelin miten sinne auto ajetaan :oO

Lisäksi kellarista pääsi valtaviin maanalaisiin tunneleihin (kuten isoissa sairaaloissa). Huomasin onnekseni että talossa oli myös tavallinen autotalli ja huokaisin että saanpahan itsekin ajettua auton talliin...

menimme sisälle taloon ja kaikki oli avaraa ja isoa, oli myös pitkiä käytäviä ja upouudet pyykkikone ja kuivuri nököttivät eteisessä, ihmettelin niiden paikkaa ja sitä että entinen omistaja oli ne meille antanut kaupoissa, kalliit koneet.. sisustus oli laadukasta mutta vanhanaikaista 70-lukua.

Mietin unessa että kaipaisin takaisin entiseen taloomme, mutta sitten ajattelin, että onhan tämä isompi ja kaupungille ei ole matkaa kuin pari kilsaa että voin kulkea rattailla lasten kanssa kauppoihin, että kyllä mies teki järkevät kaupat!

Että mitä ihmettä tällaiset unet meinaa... tuleeko kellään mitään ajatuksia? Kiitos jos jaksoit lukea :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kumpuavat omista kokemuksistasi.

Vierailija
2/3 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joku ikäkriisi 31v ja 70-luvun talo... monimutkaisia sokkeloita, mutta löytyy yksinkertainen ratkaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme