APUA, värjäsin äsken kotona tukan ja se meni ihan pieleen!
Olen värjäyttänyt juurikasvuni n. 10 vuoden ajan ja aina kampaajalla. En ole koskaan aiemmin värjännyt hiuksia kotona. Nyt en ehtinyt kampaajalle ennen joulua ja ajattelin kokeilla vaaleaa kestoväriä tohon tummaan juureen. Äsken se miehen kanssa laitettiin ts. mä neuvoin ja mies levitti. Ja miten ollakaan, väri oli noissa päällimmäisissä hiuksissa aivan liian kauan (vikoissa hiuksissa n. 5-10 min, mutta päällimmäisissä hiuksissa, mistä ekana aloitettiin varmaan 30 min) ja tulos on nyt se, että mun päälaki on sellainen Linda Lampenius blondi (ja muualtakin juuresta) ja muualta taas sitten paljon paljon tummemman vaalea. Ihan hirveän näköinen! Huomenna en tietenkään ehdi minnekään kampaajalle, enkä minnekään varmasti pääsisikään, vaikka ehtisinkin. Ensi viikolla on pakko päästä kampaajalle korjauttamaan moka, mutta voiko kampaajakaan tehdä tällä tukalle mitään? Miten selviän siihen asti? Aattona voin onneksi olla tonttulakki päässä, mutta huomenna on yhdet juhlat, joissa en voi pitää pipoa enkä tonttulakkia päässä!
AUTTAKAA!
Kommentit (5)
ei sun auta muuta kun vetää tummempaa vaaleeta päälle, tai vaikkapa raitoja..
Tasoittaa värieroa, vaikkapa laittamalla molempia värejä raitoina.
Kalliiksi se tulee taatusti, kun tarvii tehdä useampi kastike...
Mutta huomiseen ongelmaan...
Voisitko laittaa hiukset kiinni? Joku ponnaripohjainen nuttura? Kun kampaat hiukset edestä taakse tiukalle ponnarille, niin ainakin päälaelta häivyttyy se väriero... Ja hiusrajan päälle joku huivi pannaksi?
Joo, taitaa tulla kampaajalla käynti aika kalliiksi! Enpähän enää koskaan värjää itse juurikasvuani, sen voin luvata!
Aina kun olen yrittänyt, on tullut ihan tyhmä =(
tai värinpoiston ja sitten jonkun vaalean. ei se siitä kestosta ole. mulla on aina väri jokapuolella 30min. ja hyvää tulee.
valitsit varmaan väärän värisen värin ja jos et ole kotona koskaan värjännyt tekniikka on ihan väärä. sori.