Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sain eilen sitten joululajhan mieheltä :(

Vierailija
21.12.2007 |

Ilmoitti haluavansa eron! Ei aioi kuulemma osallistua enää mitenkään minun elämääni. Joulukin ihan pielessä... kiva mennä yksin lasten kanssa vanhemmilleni ja selitellä taas kerran, että missä mies on.

Piti vaan päästä kertomaan asiasta jollekin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun useinkin pitänyt selitellä, missä mies on?

Kuulostaa siltä, että elämäsi saattaa vielä helpottua. Ei tarvitse enää selitellä.

Vierailija
2/8 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinä aikoina on ollut innolla mukana, mutta huonoina aikoina on halunnut eristäytyä.

Itse olen aika arka ja herkkä, joten en ole ikinä kehdannut sanoa totuutta asiasta, edes omille vanhemmilleni. Vaan olen aina selitellyt tekosyitä miehen puolesta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan heti joulun jälkeen lastenvalvojalle sopimaan tapaamisista ym. mistä nyt erotessa pitääkin sopia.

Minusta olisi vapauttavaa päästä miehestä, joka ei selvästikään välitä minusta tippaakaan.

Ja vanhempasi ovat sinun puolellasi, jos ovat minkään arvoisia.

Vierailija
4/8 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että vanhempani ovat puolellani ja tukevat minua. Silti en ole vain uskaltanut asiasta mainita.

Täytyy juu joulun jälkeen alkaa selvittämään asioita. Pitäisi ratkoa vielä, kumpi ottaa talon ja velat harteilleen. Ja jotenkin tuntuu, että nekin tulevat minulle.

ap

Vierailija
5/8 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monen miehen olette kuulleet haluavan erota vaimostaan jollei heillä ole uutta tai uutta katsottuna?

Onko sussa ollut viime aikoina paljon aikaisempaa enemmän vikoja? Onko miehellä kännykkä äänettömänä tai tyyliin mukana roskien viennissä?

Niin ja lopeta selittely. Sinunkin on paljon helpompi käsitellä asiaa, kun katsot asiaa silmiin.

Jos jonkun on mentävä, niin hänet on päästettävä menemään.

Vierailija
6/8 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat jo kauan tienneet tai aavistaneet tilanteen. Minulla oli todella kunnollinen ja hyvä aviomies ja lapsilla hieno isä - vain arvostus ja lämpö puuttui meidän väliltämme. Olimme 13 vuotta naimisissa vain sen takia ettei meidän suvussa oltu koskaan erottu - mikä häpeä!

Kun sitten lopulta saatiin tehtyä päätös erosta, se tapahtui pahimpaan mahdolliseen aikaan - äitini oli sairastunut vakavasti. Tämä hankaloitti asiasta kertomista entisestään koska tiesin että vanhempani kuitenkin pitivät miehestäni. Yllätys olikin suuri kun vanhempani huokaisivat helpotuksesta! He olivat vuosia kärsineet siitä ettei mieheni antanut mitään arvoa sille että olin työssä ja hoidin kodin ja 3 lasta. Hän asetti aina omat toiveensa ja tarpeensa ensin. Tämän jälkeen minun oli helppo lähteä yksinhuoltajaksi, vaikka pari kuukautta muuton jälkeen äitini kuoli. Mutta ehti sentään nähdä että minä ja lapset selvisimme erosta.

Vierailija
7/8 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies kertoi puolitoista vuotta jatkuneesta suhteestaan ja siitä, että muuttaa nyt sen toisen naisen luo.

Nyt yritän koota itseäni ja lohduttaa lapsia, jotka aivan rikki kun iskä ei iltaisin tulekaan kotiin. Eli kiva joulu edessä meilläkin.

Tsemppiä sinulle!

Vierailija
8/8 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla ei ole niin hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi