Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huutiksessa joku pöllö kauppaa Muumi-tietsikkaa 60 eurolla :D

Vierailija
20.12.2007 |

Ostakaas av-mammat sieltä!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" meidän tytölle tulossa kaksi samanlaista lahjaksi, siksi toinen nyt myyntiin" !!

Mistä se myyjä muka tietäis et tulee kaksi samanlaista lahjaksi..ja jos tuleekin, niin miten sillä on jo nyt myydä toista niistä -eihän joululahjoja vielä ole avattu. Eli on ostanut pari konetta jostain halvalla.

Vierailija
2/5 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetyn tutin (pääkalloaiheinen) Myyjä kertoi, että käytetty vain päivän ajan ja sitten keitetty. Voi herranjestas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on jo ihan älytöntä. Itse myin kerran huudossa kengät joiden lähtöhinta oli todella alhainen. Hinta nousi loppujen lopuksi niin kovaksi etten ollut itsekään maksanut niistä niin paljoa(ostin itse alennuksesta)

Mua alkoi hävettämään ja sanoinkin ostajalle että saa ilman postikuluja kun niin hyvän hinnan tarjosi. Ostaja halusi kuitenkin ehdottomasti maksaa myös postikulut. Mitäpä tuossa nyt siis enää tekemään.

Vierailija
4/5 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä minua lahjanantajana vituttaisi jos esim kummilapseni äiti myisi heti huutiksessa ostamani lahjan! Selvä trokari tuo myyjä, ärsyttää vaan kun pitää mennä keksimään ontuvia selityksiä et muka on lapsi saamassa kaksin kappalein jotain..

Vierailija
5/5 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo sairasta.