itku tulee, poika haluaa vain yhden lahjan, Postimies Pate Poliisi auton, Ei saa mistään joka paikas loppu.
Joka päivä höpöttää että sitten kun Joulupukki tulee niin se tuo hänelle kyseissen auton. Olen käynyt Etolasta lähtien kaikki kaupat läpi, ainakin mielestäni, missään ei ole. siis Helsingissä! Te muualla asuvat, oletteko nähneet, lähettäkää meille! maksetaan kaikki viulut ja extraa päälle. Super surku. Ei maksa kuin 14e ei edes kallis hinnaltaaan mutta lapselle tärkeä. pöh ja pah kun pettyy jouluna. Itkettää oikein toisen puolesta.
Kommentit (9)
Meiltä tuo auto löytyy kun poika on kova pate fani. Jyväskylästä Seppälän prismasta joskus syksyllä ostettu.
Toivon sydämestäni että löytyy!
Teepä palvelus ja mene perässä!
Mitä hittoa se auttaa, jos te katsotte OMASTA kaupastanne? HALOOOOOOO.
- ehkäpä sen lelun voi lähettää...
siis onko oikeasti se POLIISI versio, ei punainen normaali posti pate-auto se meillä on jo. Missä päin asut?? voisin ostaa sinulta sen jos vain myyt??
En jaksa edes suuttua tuosta 3 kommentista. Kiukuttaa muutenkin että en tajunnut että voi olla näin suosittu että loppuu..
Juuri Googlaan täällä,Keravalla näyttää ainakin olevan yksi kauppa jossa oisi,soitan sinne heti huomenna. Ajan vaikka hitto Lahteen hakemaan..
Toivottavsti onnistuu ja oikein ihanaa joulua teille, ja etenkin pojallesi! <3
Itse olen esim. ollut nyt kohta kuukauden vuodelevossa vaikeiden supistusten vuoksi, en ole saanut edes roskia viedä. Ei oikein jouluostokset ole olleet ekana mielessä. t. 2