Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitsut kertokaa

Vierailija
19.12.2007 |

Pystyttekö te aina suhtautumaan mies potilaaseen täysin neutraalisti ilman nainen-mies ajatuksia? Kävin tuossa taas lääkäriasemalla ja oli kiva hetkonen kolmekymppisen suloisen sairaanhoitajan kanssa. Kerrassaan söpö erittäin pienirintainen tapaus avokaulaisessa puserossaan. Pyysi sitten minua ottamaan paidan pois. Olen komeaksi kehuttu raamikas mies jolla käsivarsissakin löytyy ja olinkin havitsevinani työhön kuulumattoman reaktion hänen olemuksessaan jos näin voi sanoa.

Kertokaa ammattilaiset onko se aina puhtaasti Pro potilas hoitaja asetelma vai tuleeko mieleen niin sanotusti muita juttuja?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

, mutta kyllä siinä mahdollisimman ammattimaisesti pyrkii käyttäytymään oli kyseinen tapaus sitten kiihottava, koominen tai surullinen.

Vierailija
2/18 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei omana itsenä tai omien reaktioiden vallassa. Luulen että se on enemmänkin miesten haaveilua, että hoitsukka siinä ihastelisi ja huokailisi. Sori vaan:) Koska hoitotyössä ollaan usein arkojen ja eettistä pohdiskelua vaativien asioiden kanssa tekemisissä, hoitajilla on kyllä vahvasti ammatillisuus päällimmäisenä mielessä työpaikalla. Vapaa-aika on sitten asia erikseen.

Ja oikeesti, meitä hoitajia ei jaksa kauheasti (mies)potilaiden hoitajavitsit tai flirttailut huvittaa.

-25v sh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on ihan tosi eikä siinä kesken työpäivän sairaalassa tule koskaan kiihotuttua (herranjestas) potilaan takia.

Mutta en voi myöskään kieltää ettei olisi kerran tullut hyvän näköistä flirtailevaa mies potilasta vastaan joka sai minut vähän ujoksi. Yleensä tällainen tilanne saisi minut suuttumaan ja näkemään punaista, mutta siinä oli jotain erilaista. Mietin häntä jopa hetken työpäivän jälkeen... siihen se sitten jäikin.

Vierailija
4/18 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvihuoneessa en ole koskaan siitä keskustellut, jos olen esim ottanut sukupuolitautinäytteen komeasta miehestä. Mutta ihan kiva ammatillinen lisä tietää miltä ihmiset näyttävät alasti. Sitten vapaalla ollessaan osaa arvioida helpommin miesten potentiaalia, ilman että täytyisi hankkiutua hankaliin tilanteisiin..

Jos nään komean potilaan, mielessäni käy kyllä ajatus, että onpa herkku, mutta muuten sitten keskityn taas työntekoon, enkä jää vahingossakaan katselemaan miestä liian kauaksi aikaa.

Vierailija
5/18 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammatillisuus mitataan kuitenkin sillä, että osaa suhtautua asiakkaisiin / potilaisiin asiallisesti ja kunnioittavasti , ketään loukkaamatta .

Nykyään hoidan pääasiassa lapsia , mutta aikoinaan miespotilaiden kohdalla ei ensimmäisenä ollut mielessä lihaksikkaan kropan ihailu tai alapesua tehdessä kalun koon arviointi . Tuskin ko. miehetkään olisivat ekana seksiä ajatelleet. Osa kauemmin sairaalassa olleista miehistäkin muka höpötti seksijutuista, mutta loppujen lopuksi keskusteltiin todella vakavista aiheista; kuolemasta jne .

Ikävä romuttaa joidenkin fantasiat , mutta ainakin suurin osa miespotilaista hakee hoitajasta lähinnä ihan oikeaa keskustelukumppania , ja tukijaa . Puolisolle ei aina uskalleta/osata/kehdata kertoa ajatuksista . Hei kysykää mitä se mies kertoikaan hoitajalle : voisitko kertoa saman myös mulle?

Vierailija
6/18 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yrittänytkään vihjailla missään vaiheessa että ikinä olisin hoitajilta saanut minkäänlaista vinkkiä mistään. Asiallisia ja kylmiä ovat kuin työvoimatoimiston virkailijat ja niin pitää ollakin. Toki omat ajatukset laukkaa kun sellainen sopiva sattuu silmien eteen. Veikkaanpa että samanlainen lopputulos niiden hoitajien kanssa flirttailussa olisi kuin lentoemäntienkin kanssa eli kuonoon tulee ja huolella.. :)

Johan nuo molemmat pitää työrauhan vuoksikin jättää rauhaan. Lentokoneessa tosin, nyt kun tuli puheeksi niin sitä ei yksinkertaisesti muuta pysty ajattelemaan kuin seksiä niiden emojen kanssa, Koko lennon se on mielessä, AINA. On niissä kyllä sellaisia kissoja että huhhuh.

ap

Vierailija
7/18 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oo kyllä koskaan kukaan potilas säväyttäynyt enkä ole pystynyt ajattelemaan potilaita kuin hoidettavina...tietysti joskus on silmää hivellyt esim. jonkun potilaan hyvännäköinen miesvieras...

Vierailija
8/18 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja turha ryöpyttäää mistään ammattitaidottomuudesta. Ei sitä vaan voi tuntemuksilleen mitään. En anna sen tietenkään mitenkään näkyä. Asiaan voi vaikutta se, että työskentelen pääasiassa terveiden, työssäkäyvien ihmisten kanssa ja keskustelun pohjana on siis terveys.

Vierailija
9/18 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuli mieleen juttu joka sattui kaverille. Tämä komea nuorimies oli pitkällä lennolla ja piti silmäpeliä yhden lentoemon kanssa. Sitten jossain vaiheessa yöllä kun suurin osa porukasta nukkui, se lentotipu vinkkasi kaverin sinne koneen perään ja vei veskiin ja siellä ne sitten naida naksutteli. Tämä on ainut kerta kun tiedän moista tapahtuneen, mutta ei se siis mahdotonta ole;) Mutta toi frendi on siis aivan tajuttoman seksikäs mies ja naiset on aina olleet siinä kiinni kuin täi tervassa:)

Vierailija
10/18 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi maailman vanhimmista kaupunkilegendoista ja fantasiaklassikoista niin olisin helvetin katellinen. Toisaalta tässä on aina se mahdollisuus että tarina on jopa totta ja sehän tekeekin legendasta jännittävän. Jos tuo tapahtui oikeasti ja vielä Finnairin koneessa niin on kyllä aikamoinen uutinen. Kyllä tuota eräälaisena kiimaantumisen huippuna voi pitää, emollahan menee työpaikka laakista kun tuosta käy käry ja sehän tuossa tilanteessa käy ainakin 80% varmuudella. Ainahan siellä vessan oven takana suunnilleen on jonkinlainen jono.

ap

Vierailija
11/18 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos eivät olisi ammattilaisia näissä asioissa niin olisko niillä sitten heppi pystyssa aina kun nuori ja nätti pimua käy rakoaan näyttämässä ?

Vierailija
12/18 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla oikeesti jotain tuhmaakin mielessä. Itse sairaanhoitajana kyllä innostun hyvännäköisistä miespotilaista. En pysty aina olemaan niin ammatillinen.

Vierailija
13/18 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS MITÄ? Minkälaisia frigidejä täällä pyörii? Itse ammattitaitoisena, en millään lailla tyrkkynä naishoitajana, kyllä kiinnitän ehdottomasti huomiota hyvännäköiseen potilaaseen. Oli se sitten mies tai nainen. Tunnustetaan, joka elämänsaralla olen kyltymätön esteetikko. Se, että voin mielessäni ajatella potilasta jotain positiivista, ei tarkoita, että olisin joku ammattitaidoton perverssi.

Kiinnitän akunisiiin, komeisiin ja huoliteltuihin ihmsiin aia huomiota, olen sitten töissä tai vapaalla.............

nimim. raskaana, 3v tytön äiti ja ehdottoman luotettava aviovaimo

Vierailija
14/18 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se on ihan puhtaasti hoitaja - potilas-asetelma töissä ollessa. Itse ainakin keskityn työntekoon ja asiaan, jonka takia potilas tullut vastaanotolle/sairaalaan.

Töissä kyllä ajattelen ihmiset(myös komeat miehet) ihmisinä, joita voin auttaa. Vapaa-ajalla keskityn muihin seikkoihin

Vierailija
15/18 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No, tiedän töistä yhden vanhemman miesgynekologin, joka on kerran sanonut työstään, että on niinku herkkupäivällinen aina edessä, ei vaan saa syödä!

Musta ei olis tuohon työhön. Saisin potkut ym. sanktiota jo ekalla viikolla.

Itsehillintäni varmasti pettäisi.

Vierailija
16/18 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen tuntee millä mielellä mies koskee vaikka kuinka koskisi " työn puolesta" . Itselleni tuli siitä kerrasta niin inhottava olo, etten sen jälkeen ole huolinut mies lääkäriä/gyneä.

Tuo mainitsemani kerta oli yhden raskauteni alku aikana tehty sisäinen ultraääni tutkimus.

Vierailija
17/18 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöllä kun kaikki nukkuvat, ovat silti kaikki keittiöt ns. miehitettyinä. Sinne ei voi livahtaa etteikö joku kollega tietäisi siitä.

Yllättävän vähän matkustajat flirttailevat, suhtautuminen on pääasiassa asiallista. Oma silmä kyllä lepää komeissa miehissä, ja kaikenmaailman pitkätukissa..;-)

Vierailija
18/18 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on mielestäni oikein sellaista sähköä syntynyt välillemme.

Samoin myönnän kiihottuneeni kun minulle on tehty gyne-tutkimus. Olen noin yleensäkin seksuaalinen ihminen ja kiihotun ihmisten näkemisestäkin usein.

t nainen 27v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän