Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! 2-v:n joululahjat???

19.12.2007 |

Mitä te muut olette ostaneet n. 2vuotiaillenne joululahjaksi?

En olisi ikinä osannut kuvitella, että omalle lapselle joululahjojen ostaminen voisi olla näin vaikeaa ;)

Eli jotain lelu-vinkkejä lähinnä kaipailisin.

Kummitäti on luvannut ostaa Lotto-pelin, itse olen ostanut jo Pipsa-possu palapelikirjan ja yhden kylpylelun.

Eikös barbit ole tarkoitettu vähän vanhemmille?

Nukke tytöllä jo on ja sille vaunut.

VINKKEJÄ VINKKEJÄ!!!

Mistä teidän 2vuotiaat tykkää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärinvälineet, roolipuku, nukelle tarvikkeita:hoitolaukku, kantokoppa, syöttötuoli, sänky, ficher pricen pikkuväki sarjaa (on muuten aivan ehdoton hitti, myös isommat leikkii)

sukset, pulkka, luistimet, yöpuku, nahkarukkaset, joku kiva koru (kalevalalla on muumi aiheisia)

tossa nyt muutama.

Vierailija
2/7 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuitenkin jo jotain ostanut eikä lapsellasi siis ole mitään erityistä toivetta/ tarvetta.

Luultavasti hän saa lahjoja myös isovanhimlta tms. eli lahjoja varmasti tulee tarpeeksi. Toisaalta ei kaksi vuotias osaa vielä arvostaa lahjojen määrää tai arvoa vaan varmasti tyytyväinen siihen mitä saa.

Itse olen jättänyt jopa omille lapsille lahjoja ostamatta, koska heillä ei ole ollut mitään tarvetta ja jokatapauksessa saavat paljon lahjoja.

Täksi jouluksi olen ostanut molemmille yhden noin 10 euroa maksavan lahjan joista tiedän lasten pitävän.

Mari pojat 1,5v ja 3v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainaki toi ficher pricen pikkuväki sarja on helppo ku se on niin laaja että siitä löytyy aina joku osa jonka voi vielä ostaa ja hinnat on laidasta laitaan joten jokaisen kukkarolle jotakin, mm koulubussia olen nähnyt myynnissä alle 20e ja sit kalliimmat kuten linna tai autotalo on yli 60 euroa. niin ja ikäsuositus pikkuväessä 1-5v tai 2-5v, mutta vaikuttaa sellasilta et yli 5-vuotiaski voi leikkiä.

Vierailija
4/7 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Magneettinen piirustustaulu

- Keinuhevonen/keppihevonen

- My Little Ponyn pikkuponi, tai isompi pehmeävartaloinen toiminnallinen ja hoidettava poni.

- Soittimia

- Puista junarataa, esim. Brio

- Fisher Pricen Learning Puppy (ellei ole liian " lapsellinen" )

Vierailija
5/7 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari-81:lle, että isovanhemmilta ei juuri lahoja tule. Minun vanhemmiltani tyttö saa uuden yö-puvun, mutten usko että muuta (suvussa paljon pieniä lapsia, joten suuria lahjoja ei isovanhemmilta saa)

Tytölle on koko elämänsä aikana ostettu TODELLA vähän leluja. Melkein kaikki lelut on saatu lahjaksi tai itse esim. synttäreiksi ostettu. Niinpä haluaisin nyt ostaa jotain lelua, mutta kun ongelma on suuri, kun ei tiedä mitä!

Tuleeko vielä hyviä ehdotuksia?

Vierailija
6/7 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee jouluna saamaan

Plan Toysin nukkekodin ja siihen kalusteet

nuken pinnasängyn

toiminnallisen My Little Ponyn

Lego Duploja

puisen teeastiaston

pari kirjaa

pyjaman

My first Baby bornin, jos sellaisen onnistun jostakin vielä löytämään

muumi aterimet

sekä yhdessä isoveljensä 5 v kanssa lasten tv-pelikoneen.

Tällä hetkellä hittileluja ovat tuo FP:n learnig puppy, kaikki kirjat sekä kassakone ja " ostokset"

Vierailija
7/7 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä olet jo saanut.

Kassakone voisi jo kiinnostaa, samoin kokoon taitettavat nuken rattaat. Ne on kätevä ottaa mukaan kesällä ulos ja matkoille.

Entä piirustuspaperi ja liidut tai kynät?

Iloista joulunodotusta!

Mupsi