Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RÖLLI elokuvaan 3 v. kanssa??

19.12.2007 |

onko kukaan käynyt katsomassa uuden Rölli -leffan?

..vähän hurjalta vaikuttaa kun luurankoja ja kalloja mainoksessakin vilahtaa,

että tohtisikohan vielä 3 vuotiasta elokuviin viedä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä veisi noin pientä vielä elokuviin.

Vierailija
2/5 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja vein meidän 2 v 9 kk:n mukana. Oli vähän hurja hänelle, lähinnä kovalla soinut musiikki pelotti. Ei siitä mitään traumoja jäänyt, ts. tykkäsi elokuvasta, mutta oli minun sylissäni ja jätti katselematta hurjimmat kohdat (käänsi päänsä minun syliini). Mutta jos uudelleen saisin päättää, en veisi häntä enää sinne. Tarina ei minusta sinällään ollut kovin pelottava, mutta kovalla soiva musiikki (joka välillä oli vähän hurjaa) oli ehkä se pelottavin osuus.

Riippuu paljon, millainen 3-vuotias on ja mitä on tottunut katsomaan. Meidän neitimme ei ole mikään hirveän arka, joten siksi hänet uskalsin viedä, mutta ei siis ehkä olisi kannattanut, vaikka jälkeen päin neiti leffasta ilmoitti pitäneensäkin.

Muuten leffa oli kyllä tosi kiva, ei minusta hävennyt yhtään kansainvälisille animaatioille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kyllä elokuvissa käyty, joten en sinällään pidä elokuvissa käymista 3-vuotiaalle huonona. Mutta tosiaan jos on tosi arka, niin voi sitten kyllä kovia ääniä ja valojuttuja pelästyä. Meidän 3.5v haluaisi kovasti Rölliä katsomaan, vaikka minustakin jotkut kohtaukset mainoksissa näyttävät hurjilta. Katsotaan nyt mennäänkö vai ei? Elokuvahan on kuitenkin S eli ikärajoja ei ole.

Vierailija
4/5 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksista!

..ehkä jätämme tämän vielä väliin ja odottelemme jotain sopivampaa..

Vaikka sallittu on niin ihmettelen vain miksi pitää tehdä lastenelokuvistakin niin jänniä ja pelottaviakin.

hieman synkeältäkin tuo rölli leffan tarina vaikuttaa, tummaa ja uhkaavaa..

Vierailija
5/5 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kohta 5-vuotiaan kanssa valitsimme elokuvaa. Olin juuri lukenut lehdestä, että se on jännä ja arvostelujen mukaan sopisi ennemminkin vasta kouluikäiselle.

Nyt meillä odotellaan malttamattomana uutta Mehiläisen elokuvaa, jonka ensi-ilta on 25.12. Olen nähnyt trailerin ja se vaikutti tosi kivalta :).