Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko yhtenä päivänä repsahtaa niin pahasti että koko viikon laihdutus menee hukkaan?

Vierailija
18.12.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkkuu.

Ja voi vitsi mikä olo on. Mä tiedän että tässä talossa on 4 erilaista suklaa karkki jutskaa ja mä en voi uskoa että se on totta, että mun ei tee yhtään niitä mieli.

Viikonloppuna tein suurin pudottaja virpin kannustamana päätöksen että vitsi vie minäkin pystyn tuohon. Ja sitten osa syynä on se että näytän äidilleni, sille paskiaiselle että mä pystyn tiputtaa painoni.

Joo, ja sit kun se ei hetkauta häntä ollenkaan, että mulla on paino pudonnut ja hän on hirvee läskikasa, niin so what, mä sain itseni hoikaksi.

Minulla on suunnitelmissa että seuraavan kerran tapaan äitini vasta kesällä.

Vierailija
2/4 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduttamisessahan ideana on syödä jatkuvasti vähemmän kaloreita mitä kuluttaa.

no, jos viikon aikana olet arviolta kuluttanut x- määrän kaloreita, ja laihduttanut syömällä ainoastaan y-määrän kaloreita, ja painosi sillä meiningillä putoaisi, mutta sitten vedätkin määrän y+y+y yhtenä päivänä, ja se menee sen viikottaisen x-määrän yli, niin sen viikon laihis tosiaan meni hukkaan. vaikka jatkaisitkin seuraavana päivänä normaalisti tiukalla linjalla, voi olla tuloksena että paino on pysynyt seuraavan viikon punnitukseen mennessä samana, tai jopa lisääntynyt.

monesta herkusta saa aika nopeesti hervottomat määrät energiaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut aika paljon saa mätätä.

Vierailija
4/4 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkokalorimäärien yhteenlaskemisella väitettäni on vaikea uskoa, mutta näin se on. Hassusti sanottuna voisi kertoa asian jotenkin, niin että kroppa menee shokkiin niistä mussutuskaloreista ja ne jäävät rekisteröimättä. Joo, hölmö lause ja hassuun sanamuotoon ei tarvitse tarttua...