Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annataan Minimax-soijamaitoa 5 prk

18.12.2007 |

Meillä on jäänyt todetun soija-allergian myötä viisi purkkia Minimax 2,5 dl soijamaitoa tarpeettomaksi. Maito on äidinmaidonkorviketiivistettä ja tarkoitettu lehmänmaitoallergiselle.

En viitsisi laittaa kallista maitoa roskiinkaan jos jollakin on tarvetta. Kulkeutuvat tällä viikolla myös Hgin Vallilaan mieheni mukana päivällä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nimittäin lähe Hesasta hakemaan, tulis aikas paljo hintaa ku yli 200 km;-). Onnistuisko tällainen?

Vierailija
2/5 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips. Ilman muuta onnistuu, voin laittaa postissa tulemaan. Laitatko tähän vaikka mailisi niin saan yhteystietosi :)

Z

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin lopetin sen antamisen ja siirryin Almironiin takas, en kyl oikein tiedä sopiiko edes se! Pitänee Neocatekin kokeilla... Meillä tuli soijamaitokokeilun 4. päivästä alkaen kakka vetiseksi ja 5. päivänä oli jo ihan ripulia ja limaista! Alusta asti alkoi haista tosi pahalle, vaikka aloitin hitaalla tahdilla. Lisäksi muuttui " tahmakakaksi" . Riittääkö nää oireet Kelalle?

Eli anna vaan maidot jollekin muulle! ja hyvää joulua!

Vierailija
4/5 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä riittävätkö kuvailevasi oireet Kelalle, epäilen. Altistushan pitää tehdä lastenlääkärin valvonnassa.

Minä en ole omatoimisesti kokeillut mitään maitoja vaan aina on lastenlääkäri antanut ohjeet.

Soija-maidon oireet olivat raju oksentelu ja oireet iholla. Ihottumaa ja kutinaa. Olemme saaneet Kelasta myönteisen päätöksen jo lehmänmaitoallergian vuoksi. Maitona nyt Almiron Pepti ja se sopii hyvin.

Mutta, edelleen maidot ottajaa vailla. Ellei kukaan kaipaa niin menevät roskiin kun ei niillä itse mitään tehdä...

Vierailija
5/5 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kokeiltiin lasten allergologin ohjeiden mukaan, ei siis mitenkään ominpäin... Soittelen hänelle pe niin saan tietää mitä sanoo oireista.Vauva on nyt saanut viikon verran Almironia ja kakka ei enää haise pahalle... kyllä mulla vaan vahvasti on sellainen olo ettei se soijamaito sopinut meille!