Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
paljon saan kodinhoidon tukea?
17.12.2007 |
Jään tammikuun lopussa kodinhoidon tuelle ja kotiin jää 3 lasta joista 2 alle 3 vuotiasta ja yksi 3 vuotias ensi vuoden puolella.
paljon tulen saamaan kodinhoidon tukea kun en oikeen ymmärrä tuolta kelan sivuilta noita luku hommia :)
Kommentit (2)
saat ymmärtääkseni
*kotihoidontuen perusosan nuorimmasta (noin 296 euroa)
*alle kolmivuotiaasta sisaruksesta sisarkorotuksen (n 80 euroa)
*yli kolmevuotiaasta sisaruksesta sisarkorotuksen (n 60euroa)
*lisäksi on mahdollista saada perheen tuloista (miehesi ja sinun yhteenlasketut tulot) riippuen hoitolisää (max n 170 euroa)
ja maksajahan on siis kela ei sossu
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tietyn rahan saa kaikki, mutta sitten on myös mahd saada hoitolisää johon vaikuttaa perheen tulot.