Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua pp12 pregentillä haamu...olenko siis raskaana??

17.12.2007 |

osaisko siis kukaan sanoa et onko toi pregent stick kuinka luotettava?tänään aamulla testasin haamun ja on pp12.alkion siirto tehtiin 5 päivä ja 19 päivä pitäs mennä verikokeeseen.voinko siis edes hiukkasen haaveilla et olisin raskaana vai onko tuo vaan väärä tulos?testasin kuitenkin jo ekan kerran samalla testillä viikko alkion siirron jälkeen negan ja nyt siis tuon haamun...voi tätä ahdistusta kun kaikki on vielä niin epävarmaa.toivottavasti joku osais tähänkin kysymykseen vastata ja kiitos jo etukäteen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hcg:tä ei ole pissassa ellei Pregnylistä ole alle viikkoa aikaa tai ellet ole raskaana, joten..

ONNEA ONNEA!!!!!!! =D

Raitis

Vierailija
2/5 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sain aikoinaan pp12 plussan, joten luottaisin kyllä tuohon tulokseen. ONNEA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä on nyt menossa pp12. siirto tehtiin 7.päivä

aika samoilla siis mennään. sulla on tänään ollu se verikoe, mikä oli tulos? toivon kaikkea hyvää!!

Vierailija
4/5 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu testasin siis myös tiistaina ja tänään haaleen plussan.aamulla kävin verikokeessa,mut en oo viel saanu tulosta...tosi piinaavaa.no en kyl oikeen tiedä onko mulla ollu mitään hirveen selkeitä oireita..ehkä ruokahaluttomuus ja hirvee suolasen nälkä koko ajan.ärsyttää vaan kun lupasivat tuloksen neljään mennässä,mut eipä oo vielä kuulunu mitään...

Vierailija
5/5 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain äsken sen verikokeen tuloksen ja hcg-arvo oli 455 eli olen siis raskaana:)ihanaa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi