Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo syntyneisiin raskausarpiin hoitotuote?

17.12.2007 |

Eli nyt niitä jo on ilmaantunut = ( Viikkoa 28 kasassa ja nyt huomasin, että niitähän on tullut vaikka olen öljynnyt nahkaani orjallisesti Weledan raskaus-hoito-öljyllä!

Edellisestä raskaudesta ei tullut mitään...

Onko jotain ihan oikeasti tehoavaa tuotetta jo syntyneille arville ja pitäisikös heti alkaa hoitamaan niitä vai vasta synnytyksen jälkeen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joku voide jota käytetään mm. corperosan, maksaläiskien hoitoon ja jossain sitä suositeltiin raskausarpiinkin mutta voi käyttää muistaakseni vasta kun on synnyttänyt. Mutta jos kiinnostaa niin otappa selvää.

Vierailija
2/10 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Nimeä en kyllä muista, mutta näytti olevan jotain arpien vaalentamiseen tarkoitettua voidetta. Nimeä enkä hintaa katsonut yhtään, koska olin etsimässä ihan muuta troppia. Enkä tiedä siitäkään, että saako käyttää raskauden aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ihmisille arpia tulee rasvailusta/öljyämisestä huolimatta ja joillekin ei tule mitään vaikka kasvaisi tosi iso maha eikä rasvaisi ollenkaan..

Onhan niitä vaikka mitä voiteita olemassa, itse en ole niihin sen suuremmin perehtynyt, mutta olen ymmärtänyt että niillä lähinnä saa ehkä vähän vaalennettua arpia (jotka kuitenkin jossain vaiheessa itsestäänkin vaalenee).

Tietenkin jos nuo arvet sinua paljon vaivaavat niin voithan vaikka soittaa läheiseen apteekkiin ja kysyä sieltä tai sitten mennä käymään paikanpäällä.

Voihan olla ettei noita voiteita saa raskauden aikana vielä käyttää niinkuin joku jo aiemmin mainitsi, mutta soita ja kysy apteekista! =)

Suan ja Nuppu 31+5

Vierailija
4/10 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselepä jos lääkäri kirjottaisi sitä. Uskomaton lääke-voide. Moni tuttava on saanut ison avun jos jonkinlaisiin iho-ongelmiin. Vie kuulema kokonaan raskausarvet.

Vierailija
5/10 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voihan olla että joillekkin tepsii...Mutta se tepsiikö tuote oikeasti vai olisiko jäänyt raskausarvet tulematta muutenkin.... ??

Mutta itse kokeilin kolmea eri tuotetta, perusrasvoja jne jne jne... Eipä auttanut, rv 34 jälkeen alkoi vatsa repeillä..

Poika on 3.5v nyt, arvet tallella. Lieventyneet kyllä todella paljon.

Eipä ne ole elämääni haitannut :D

Mutta ei kaikille tule.

Tuttavallani ei tullut kahden raskauden jäljiltään arven arpea. Vatsa hänellä oli TODELLA suuri. Mutta nahka on elastisempaa toisilla :)

Vierailija
6/10 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kudostyypistä kiinni tuleeko arpia vai ei.

Itse en rasvaillut koskaan sen enempää kuin normaalistikaan suihkun jälkeen vähän perus kosteusvoidetta tulee sipaistua.

Minulle tuli raskaus arpia kahdessa ekassa raskaudessa.

Äidilläni on aivan samanlainen maha kuin minulla nyt.

Arvet kyllä vaalenevat nopeasti eikä ne ainakaan minua haittaa/ häiritse.

Siskonikaan ei rasvaillut ja hänelle ei tullut yhtään arpea. Hän onkin kaikessa perinyt isämme geenit ja isän puolella naisilla ei ole raskausarpia. Heillä vain sen tyyppinen kudos joka antaa myöten mahan kasvulle.

Vierailija
7/10 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa odotuksessa rasvailin perusvoiteilla laiskahkosti - ajattelin, että kun äidillä eikä muillakaan suvun naisilla ole tullut arpia niin ei mullekaan tule. Ihan viime metreillä ennen synnytystä vatsa sitten repesi moneksi ihanaksi arveksi, jotka kyllä nyt on paljon vaalentuneet. Toisessa odotuksessa olinkin sitten viisaampi, apteekin Vichy-" raskausarpivoiteella" rasvailin ahkerasti eikä yhtään uutta arpea tullut. Tiedä sitten johtuiko rasvasta vai jo kertaalleen venyneestä vatsasta. Kuitenkin aion tässä kolmannessakin odotuksessa vatsaa rasvata.

Vierailija
8/10 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa luontaistuotekaupasta. kovasti suosiossa ulkomailla, en tiedä miksei täällä mainosteta, öljysin itseni sillä eikä tullut arven arpea, tiedä häntä oliko se syynä vai ihan vaan ihotyyppi, mut kannattaa kokeilla

Vierailija
9/10 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten rasvailut ja öljyilyt ei auta, arpia tulee jos on tullakseen. Mä en ole rasvaillut enempää kuin normaalistikaan, eikä arven arpea ole tullut (nyt kolmas raskaus rv30+4). Voihan niitä vielä tulla tässä raskaudessa vaikkei aikaisemmin tullut, eli niitä odotellessa.. ;)

Ikäviähän ne arvet on, kun näkyvät sitten " loppuiän" . Mutta onneksi vaalenevat ajan saatossa.

Vierailija
10/10 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin apteekista Vichyn raskausarpivoidetta. Siinä lukee, että raskausarpivoide ennaltaehkäisyyn ja olemassaolevien venymäarpien vähentämiseen. Vielä en oo testannut, mutta ainakin tarkoitettu raskaana oleville.

t.Nekku78