mikä olisi hyvä ja nopeasti tehoava ulostuslääke?
Kommentit (9)
4: sulle ehkä tepsii,mutta katos kun voi olla niin hankala vatsa ettei auta aina nuo keinot joista aina toitotetaan. Mulla auttaa levolac, kertalaakista tyhjenee.
levolac on lääke joka aiheuttaa suolen toiminnan laiskistumista jos käyttää säännöllisesti. Tätä ei duphalac aiheuta. Näin mulle juuri kerrottiin lääkärissä.
t. entinen levolac nykyinen duphalacin käyttäjä
itse haluan hellästi toimivan, sellainen kerta rysäys kun koettelee miun peräpukamia.
Agiocur rakeet pehmentävät vatsaa. Luumut ja liotetut pellavansiemenet on kanssa ihan pop.
Aika nopeasti huonoilla elämäntavoilla saa suolensa laiskaksi/toimimattomaksi. Huono suolentoiminta nostaa paksusuolen syövän riskiä. Riittävästi kasviksia (kuitua) ja nesteitä, niin johan helpottaa.
jota on käytetty lääkekasvina jo vuosituhansia. Nimenomaan vatsaongelmiin ja iho-ongelmiin.
Ja ihan varmasti auttaa jokaisella. Itse jättäisin nuo teknokemian tuotteet sinne apteekin hylllylle.. Ihan malaisjärjellä ajateltuna ei ole kovin luonnollista käyttää niitä jatkuvati. Varsinkin kun ongelma jokatapauskessa johtuu ainoastaan länsimaiseta ruokavaliosta.
Aloevera tuotteita saa suoramyyjältä.
joka ummetuksen aiheuttaa, voi ihan itse omilla valinnoillaan vaikuttaa asiaan.
Kummallista kun lapsillekin ensin syötetään ties mitä moskaa ja sitten vaan ulostuslääkettä perään. Ei normaalia, todellakaan.
Se on hyvä. Kertaheitolla kaikki ulos eikä jää " pyörimään" vatsaan. Muissa olen huomannut ettei suoli tyhjene kokonaan kerralla vaan on käytävä monta kertaa pöntöllä. Ja tätä voi käyttää koko perhe!