miten nopeasti miehesi kanssa ensitapaamisesta miehesi ilmaisi
sinulle haluavansa seksiä? ja suostuitko ekalla ehdouksella?
Kommentit (21)
hieman ihmetyttää ja toi myös toi suostuminen..... omituista sakkia taas täällä. kyllä me vaan molemmat haluttiin eikä toista oo tarvinnu koskaan suostutella
Vierailija:
hieman ihmetyttää ja toi myös toi suostuminen..... omituista sakkia taas täällä. kyllä me vaan molemmat haluttiin eikä toista oo tarvinnu koskaan suostutella
Nykyinen mieheni oli mun eka, joten ei pidetty kiirettä. Mä halusin jo pari viikkoa sen jälkeen, kun oltiin päädytty VIHDOIN yhteen (ollaan tunnettu pennuista asti), mutta mies on kertonut, että häntä jännitti, kun tiesi olevansa mun eka (ja ainoa).
5kk oltiin ehditty seurustella, ennen kuin harrastettiin seksiä. Nyt oltu yhdessä 8v.
noloa, mutta ehkä noin puoli tuntia ensisilmäyksestä meni siihen, kun yhteisymmärryksessä ryhdyttiin touhuun...
mä en uskaltanut aiemmin, kun halusin varmistua, että tykkää musta " muutenkin"
Ihmetyttää, että vieläkin ajatellaan, että mies saa haluta - nainen ei. Mies ottaa - nainen antaa.
Muutama tunti varmaan meni. Ja reilut viisi vuotta ollaan oltu yhdessä. Ostettu asunto, toista lasta odotellaan. Ja seksielämä on edelleen nautinnollista, haluan häntä edelleen.
Mutta ei kaduttaisi vaikka olisi jäänyt yhdenillan jutuksi, että heti seksiä. Vapaalla ihmisellä on lupa nauttia, kumpaa sukupupuolta sitten onkin.
Ekoilla tapaamisilla oli useita yhden illan juttuja, jolloin molemmat oltiin halukkaita kyllä, mutta mä en antanut! Kunnes kymmenen vuoden jälkeen löydettiin toisemme uudelleen ja päästiin tositoimiinkin sen jälkeen kun oltiin tapailtu salaa ja harvoin n. puoli vuotta. Sen jälkeen olikin kiire ottaa takaisin kaikki menetetty aika! Nyt 3 vuotta yhdessä, toinen lapsi tulossa ja onnellisesti naimisissa!!
Hän väitti myöhemmin ettei hän yhtään aikonut, mutta jotenkin vain lipsahti... No, yön myöhemmistä tapahtumista päätellen hän kyllä alkoi sitten aikoa itsekin.
Vierailija:
noloa, mutta ehkä noin puoli tuntia ensisilmäyksestä meni siihen, kun yhteisymmärryksessä ryhdyttiin touhuun...
Olen aina arvostanut miestäni siitä, että hän ei heti hinkunut päästä pöksyihin niinkuin muut miehet.
Mulla oli silloin ikää 14v. ja hänellä 22v.
Nyt takana jo 19 yhteistä vuotta =)
oli minun aloitteestani treffit, yökyläily ja seksiä. Tämä reilun viikon päästä ensitapaamisesta.
Tästä on nyt kymmenen vuotta, naimisissa ollaan oltu 7 vuotta, yhteisiä lapsia 2, seksiä nykyisin harvemmin kuin silloin, aloitteet 50-50, mutta mun aloitteet menee varmemmin läpi :) eli jotain perää kysymyksenasettelussa on.
Me asuttiin eri kaupungeissa kun tavattiin, eka kerralla minä olin miehen luona yötä, tosin ihan vain nukkumassa. Viikkoa myöhemmin hän tuli mun luokse ja olin ajatellut jo etukäteen että seksi kuulunee silloin asiaan. Mies ei mitenkään ilmaissut halukkuuttaan mutta eipä tuo vastaankaan pannut :)
Kolmisen viikkoa taisi mennä ennen ekaa kertaa. Sitä ennen ehdittiin nukkumaan yhdessä muutama yö, ei yrittänytkään enempää sillon, tahtoi vain nukkua lähekkäin =) Sanoi tahtovansa meistä enemmän ja siksi halusi odottaa! (Oltiin 19v ja 18v, molemmilla kuitenkin kokemuksia aiemmin)
molemmilla oli aika reippaat sinkkuajat menossa tuolloin ja tuttavan kämpillä hilpeillä jatkoilla tavattiin, joten alkoholilla osuutensa asiaan on... Jotenkin sitä vaan alettiin hommiin eikä edes vaihdettu numeroita tai mitään, kun häippäsin sieltä. Mieleeni jäi vain, että olipa ihana mies.
No, sattumalta tavattiin uudestaan joskus puolen vuoden päästä baarissa ja alettiin tutustua " normaalimmalla tavalla" lisää. Vuosia ollaan yhdessä oltu, nyt jo naimisissa ja lapsikin on. Vieläkin on semmonen perfect match -fiilis tuon kanssa, mutta arvaat varmaan ettei virallinen selitys ensitapaamisesta ole ihan koko totuus... ;)
T. 13
tais olla 4. kerralla kun nähtiin. Pari ekaa kertaa vaan nukuttiin vierekkäin (baarireissun jäljiltä) ja seuraavana viikonloppureissuna alettiin touhuilemaan